Jump to content

xedos6

Moderators
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

xedos6 last won the day on January 31 2017

xedos6 had the most liked content!

Community Reputation

21 Excellent

About xedos6

  • Rank
    Advanced Member

Personal Information

  • Genul
    Feminin

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. xedos6

    Centura de siguranta

    Păi în lac poți lăsa spătarul scaunului pe spate centura te poate salva pe șosea, nu în apă Să nu o porți în speranța că te vei salva din apă, nu e logic și practic, pentru că ai mai multe șanse să fii bușit decât să te îneci
  2. xedos6

    Telefonul mobil

    Eu vorbesc la carkit și de câteva ori am trecut de locul unde trebuia să ajung, asta ca să vezi ce înseamnă să vorbești când conduci și ai mâinile libere dar să mai ai și mâinile ocupate! Majoritatea nu semnalizează că au telefonul în mână!
  3. xedos6

    Centura de siguranta

    În ce cazuri se zice că a dus la decesul pasagerilor? Eu știam că ajută foarte mult...până la o anumită viteză, desigur, când nu te mai ajută organele!
  4. xedos6

    Telefonul mobil

    Din păcate românii sunt fuduli, comozi și nesimțiți și când vine vorba de vorbitul la telefon fără dispozitiv tip maini libere! Chiar nu pot înțelege cum sunt atâția miliardari cu mașini scumpe care printre o grămadă de sisteme de ultimă generație au totuși și un amărât de car kit și totuși ei vorbesc cu telefonul la ureche! Probabil vor să se laude că au telefon! E penibil oricum, eu reușind să dau 50 de lei la lidl pe un car kit Bluetooth, există și varianta căști de telefon sau cască Bluetooth deci nu doar cei cu mașini scumpe pot profita de Bluetooth! Destul că și cu sistemele mâini libere tot nu ești sută la sută atent la trafic pentru că te cerți cu soția sau șeful la telefon dar să nu poți semnaliza,schimba vitezele sau manevra volanul că ai mâinile ocupate cu telefonul!
  5. xedos6

    Sensul giratoriu

    Scuze pentru întârziere dar nu apar noile postări pe acest forum! Se circulă extrem de simplu dacă am respecta marcajele ce delimitează benzile și săgețile de orientare. Desfaceți sensul generator...de accidente! O să aveți un drum drept cu doua, trei sau patru benzi și atunci banuiesc că veți realiza că dacă doriți să faceți brusc dreapta(iesirea din sens) o să trebuiască, totuși, să vă asigurați că nu aveți mașini pe benzile din dreapta și după ce veți semnaliza dreapta veți putea vira! Teoretic virajul la dreapta se face schimbând progresiv benzile! În sens toată lumea știe că trebuie acordată prioritate mașinilor care circulă în sens( impropriu denumită prioritate de stânga) dar când suntem deja în sens nu mai știe nimeni ce reguli se aplică și 99% dintre șoferi circulă haotic! În sens ai voie să te învârți cât vrei pe banda ta dar, din păcate, nu poți să faci asta pentru că ești claxonat și înjurat de cei de pe benzile superioare care spun că tu le tai calea când ei doresc să părăsească sensul! Când, de fapt, ei sunt cei vinovați! Când ești, de exemplu, pe banda trei și dorești să părăsești sensul dar la ieșire sunt doar două benzi, majoritatea ies, fără să se asigure , pe banda doi, cei de pe doi ies pe banda unu iar cei de pe unu, dumnezeu cu mila, ies pe trotuar , toate astea când, de fapt, cel de pe banda trei ar trebui să își continuie deplasarea în sens și să schimbe benzile succesiv și apoi să iasă sau să se asigure că nu are mașini pe benzile doi și unu și apoi să iasă pe banda doi, sau unu! Tot timpul trebuie să ne asigurăm și să acordăm prioritate mașinilor de pe benzile din dreapta noastră, pentru că noi le tăiem fața, benzile, la iesirea noastră din sens, chiar dacă unii spun că de pe banda trei ies tot pe trei, fiind circulare, tot trecem peste benzile doi și unu înainte de a ajunge noi la ieșire pe banda trei! E simplu! Ideal ar fi să ieșim doar de pe banda unu! Există și situații când banda unu are obligatoriu la dreapta dar în rest trebuie să le permitem deplasarea în sens!
  6. xedos6

    Skoda 1000MB

    Și tatăl meu a avut una! Repara la electromotor și tot trebuia să o împingem când prindea 90 km/h eram foarte mândri! Îi modificase capota la portbagaj și încăpeau sacii de cartofi în picioare în portbagaj. Se mai incingea vara. A fost mulți ani mașină de joacă la bunici în curte.
  7. xedos6

    Sensul giratoriu

    Nu e adevărat! Într-o lume ideală poate ar funcționa. Nu scrie nicăieri că se circulă așa.
  8. Și eu consider că deși e inourat parca sunt cam întunecoase filmulețele . Poate ajută să o lași mai jos sau să reglezi luminozitatea, în caz că ai opțiunea asta. Eu am ridicat luminozitatea pe spate datorită foliei. Probabil și datorită filtrului cpl se văd așa. Din moment ce se disting numerele de înmatriculare e ok camera.
  9. xedos6

    Iesiti in strada ?

    Dacă nu ies milioane nu știu ce se rezolvă!
  10. Da, ori cu o ață, nailon de pescuit, cuțit Camera asta are avantajul că poate fi ascunsă și dacă se vede tot nu se prinde lumea că e cameră de bord fiind confundată cu senzori sau cu camera mașinii! O poți scoate ca să te uiți pe display la filmulețe! În mers nu te ajută că vezi display-ul! Eu am opțiunea să fie pornit ecranul, stins sau să arate viteza si ora.
  11. De ce ai vrea să vezi tot timpul display-ul? Eu aș fi pus-o cât mai sus după oglindă să fie ascunsă după partea punctata și doar lentila să fie mai jos să poată filma! Până la urmă e mai practică viofo a119 având și reglaj pe orizontală! Nu are treaba cu garanția montajul la cutia de siguranță ci doar scoți o siguranță, pui siguranța dublă în care vine si siguranța de care te legi! Nu tai si nu lipești nimic!
  12. Felicitări pentru achiziție Sunt curios dacă o legi la siguranțe o vei opri tu sau o să filmeze non stop pentru că am înțeles că nu ar avea mod automat parcare, adică să treacă singură în modul parcare când sesizează că stai pe loc cateva minute? Sau poate doar viofo a119 nu trece singură. Filtrul ăla cpl cum se reglează? Cele rotunde știu că se roteau până dispăreau reflecțiile din parbriz dar apoi dacă își schimba mașina poziția trebuia reglat din nou și pare o bataie de cap. La filmarea mea fără filtru nu prea se văd reflexii decât la cea din spate! Să o stăpânești sănătos și să filmeze doar problemele altora
  13. xedos6

    Accidente live

    Golf 5 argintiu provoaca accident dupa ce scap eu de el nesifonat kamikaze.avi
×