Jump to content

Sergiu Daniel

Moderators
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Sergiu Daniel

  • Rank
    Member

Personal Information

  • Genul
    Masculin
  • Varsta
    20
  • Localitate
    Campia Turzii
  • Nationalitate
    Roman

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sergiu Daniel

    Dacia Duster 1.2l TCe 4×4 Laureate

    In sfarsit, filmele cu Duster 1.2l TCe 4×4 sunt gata. Modelul de test e un Laureate cu ceva optiuni, a fost cuminte si nu ne-a suparat cei aproximativ 500 km cat l-am incercat. Am prezentat complet Dacia Duster inca de la aparitie, si am pastrat traditia inclusiv la facelift, asa ca nu ne-am straduit sa facem o prezentare completa, rezumandu-ne la diferente. Cutia de viteze pastreaza rapoartele scurte de la Duster 1.5l dCi, insa plaja mai mare de turatii a motorului si silentiozitatea schimba cumva perceptia, cel putin in oras modelul cu TCe e avantajat, fiind mai facil de condus si relativ economic. Avand si sistem Start-Stop, distributie pe lant si tehnologii avansate, respectiv injectie directa, 16V, turbo, mod Eco, motorul ofera performante bune pe o caroserie penalizata aerodinamic (diferentele se pot vedea intr-o comparatie cu Kadjar). Una peste alta, concluzia o trageti voi, fiecare stie ce nevoi are, din punctul meu de vedere varianta pe benzina e fezabila in anumite conditii, daca nu se fac mai mult de 15 000 km anual. Diesel nu are sens decat la mai multi kilometri anual sau in conditii de utilizare off-road mai severe, acolo unde TCe nu e avantajat, avand cuplul mai mic. Vezi mai multe aici
  2. Sergiu Daniel

    Nissan 370Z NISMO

    Cu siguranta Nissan 370Z e o masina rara, cel putin prin Romania. Sa mai gasesti si o varianta NISMO, e de-a dreptul incredibil. Si totusi, am gasit noi una, in parcul de presa Nissan. Si ne-a placut. Pentru cine nu stie ce inseamna NISMO, imaginati-va ca sunt cei care fac anumite chestii incredibile pentru Nissan, de la Juke-uri de curse, pana la mai stiu eu ce minuni. Mai exact, e departamentul Motorsport al celor de la Nissan. Adica viteza, intelegeti? Cum, un 370Z avea nevoie de suplimente pentru a fi spectaculos? Ce ar putea sa ii faca NISMO? Da, sunt intrebari legitime, la care raspunsurile le puteti gasi in cele doua filme de mai jos. Nu e o masina de strada, in caz ca aveti impresia asta, pentru ca o cursa cu ea iti scoate pietrele de la rinichi in 20 de minute. Desigur, e inmatriculata, ba chiar se conduce surprinzator de usor prin oras, insa realitatea ramane alta: vorbim de o bestie care plange dupa circuite, nu vrea sa stea bara la bara prin Bucuresti. Vezi mai mult aici
  3. Sergiu Daniel

    Hyundai i30 1.6l GDi 7DCT Highway

    Am o incapatanare in a promova masinile coreene, unora stiu ca nu le place chestia asta, insa n-am ce face, am detinut si probabil voi mai avea ocazia sa am modele Hyundai/Kia, asa ca va trebui sa ma suportati. O dovada in plus, daca mai era nevoie, ca Hyundai a ajuns sus, nu doar in clasamentele de fiabilitate ci si in realitatea strazii, pare sa fie si noul i30. Am testat un model mediu echipat, cu o motorizare deja clasica, 1.6l GDi, in combinatie cu o spectaculoasa transmisie automata, de tip dublu ambreiaj, 7DCT. Da, ati citit bine, 7DCT, adica 7 trepte. Sa mai spun ca transmisia nu e cumparata de la producatorii consacrati, ci e realizata “in house” de Hyundai? Nu vreau sa va plictisesc cu cuvinte multe, oricum filmele sunt lungi. Incercati sa realizati doar atat: i-am dat un minus 10 masinii, si asta pentru ca in treapta a 7-a la 130 km/h, motorul avea 3000 rpm (am si explicat, frumos, de ce). In rest, gasiti-i voi defecte… Vezi mai multe aici
  4. Sergiu Daniel

    Honda CR-V 1.6l i-DTEC AT AWD Executive

    Honda CR-V e cu adevarat ce trebuie sa fie in aceasta varianta: 1.6l i-DTEC AT AWD Executive. Da, costa, da, cutia automata cu 9 trepte limiteaza potentialul dinamic al motorului, performantele fiind usor mai slabe decat la o transmisie manuala, sunt de acord cu asta. Insa combinatia, sinergia, merita. Nici macar pentru faptul ca Honda face reclama cutiei de viteze ca fiind cea mai avansata din lume. Probabil. Nu pentru ca are 9 trepte, BMW are cu 8 si n-a fost o problema pana acum, Mercedes-Benz si altii au 7 trepte. Irelevant. Altceva imi place: suficienta dinamica, stil desavarsit, consum foarte scazut. Adaugam ingredientele astea la calitatile unui CR-V, trecem cu vederea aspectul exterior discutabil (nu sunt fan), lasam la o parte si pretul (daca nu imi permit un BMW nu inseamna ca e o masina rea, nu?) si tragem linie: asta e CR-V-ul ideal. Filmele sunt explicite, iar eu, da, la sfarsitul testului, pot spune ca probabil aceasta e una dintre cele mai avansate transmisii automate din lume, combinata cu unul dintre cele mai reusite motoare diesel de 1.6l. Citeste mai multe aici
  5. Preocupată să îmbunătățească permanent calitatea serviciilor oferite clienților săi, Dacia s-a angajat într-un amplu demers de modernizare a rețelei sale comerciale din România. Obiectivul urmărit este acela de a face ca showroom-urile Dacia să devină cât mai primitoare și mai bine adaptate la așteptările clienților. Din iunie 2014 până în decembrie 2015, 40 de showroom-uri au fost deja reamenajate și aduse la noul standard, cunoscut sub numele de « Dacia Evolution + » Aceasta reprezintă mai mult de 50% din întreaga rețea Dacia. Investiția realizată depășește 500 000 de Euro. Noul concept de showroom aduce nu doar o evoluție importantă a ambianței din interiorul spațiilor de expunere a vehiculelor, ci și o îmbunătățire a condițiilor de primire a clienților. Mobilierul nou, modern, prezența unei zone de tip lounge și a unui spațiu pentru copii, prezentarea detaliată și accesibilă a serviciilor propuse și a diferitelor oferte de finanțare, sunt tot atâtea elemente destinate să asigure o interacțiune mai profesionistă și mai eficientă cu clienții. Noutățile gamei Dacia sunt mai bine puse în valoare iar accesul clienților la informații are loc într-o atmosferă caldă, primitoare. La rândul lor, atelierele service dispun de acum de o zonă dedicată primirii clienților în timpul recepției vehiculelor. Utilizarea tabletelor pentru redactarea documentelor de recepție și de livrare a vehiculelor în service, precum și prezentarea dinamică a ofertelor în vigoare pe ecrane LCD, asigură o prețioasă economie de timp pentru clienți. Citeste mai multe aici
  6. Mitsubishi a inlocuit motorul diesel 1.8l DI-D MIVEC cu o varianta care indeplineste normele de poluare euro 6, respectiv o motorizare de origine PSA, 1.6l, codificata evident DI-D si ClearTec. Desi motorul 1.6 a convins pe foarte multe modele de masini, de marci diferite, nu ascund faptul ca as fi vrut sa vad o dezvoltare proprie a Mitsubishi, pe aceasta cilindree. Chestiunile economice primeaza, asta a fost solutia aleasa, iata cum se comporta motorul pe ASX, in varianta cea mai scumpa (si pe care probabil nu o va cumpara nimeni, mai atractive fiind versiunile de echipare inferioare, cu un pret mai scazut). In afara de zgomotul mare al motorului, perceput in habitaclu in majoritatea situatiilor, nu prea ai de ce sa te plangi la ASX, mai ales ca fiind intr-o echipare de top, esti inconjurat de chestii destinate sa iti faca viata placuta. Fiind pe final de generatie, posibil sa merite un ASX cu aceasta motorizare, mai ales daca se opteaza pentru variante mai ieftine si exista discounturi substantiale de pret la Mitsubishi, in acest moment. Citeste mai multe aici
  7. Sergiu Daniel

    Ford Focus ST 2.0l TDCi

    Ce faci cand nu ai bani de un Focus RS dar vrei performanta? E simplu, te uiti spre o varianta ST. Sau spre doua variante, ca sa fim mai exacti… Focus ST poate fi comandat fie cu motorizare pe benzina, fie diesel. Sigur, cel cu motorizare pe benzina e mai performant, diferentele sunt evidente pentru oricine vede o fisa tehnica, dar sa mai si le conduca, insa oare cum e o varianta diesel? Avand motorul diesel de 2l, de 184 CP, ST pare o masina docila, la prima vedere. Nu e. Chiar daca poti face cam tot ce face un Focus normal, chiar si pastrand un consum de combustibil incredibil, tot vei fi tentat sa vezi ce inseamna sigla ST de pe hayon. Si atunci apare surpriza. Pentru ca, desi intr-o comparatie pe hartie pierde clar in favoarea modelului pe benzina, in realitate cuplul enorm isi spune cuvantul: pe zona de reprize ST diesel este foarte aproape de varianta 2l EcoBoost. Faptul ca sunetul real al motorului nu se aude in masina, n-as zice ca e o problema foarte mare, insa pentru puristi ambianta interioara poate fi o dezamagire: de la volan ai impresia ca esti intr-o masina sport pe benzina. Merita banii? O, fara indoiala… Citeste mai multe aici
  8. Sergiu Daniel

    Lansare noul Kia Sportage 2016

    Aflat acum la cea de-a patra sa generaţie, noul SUV compact Kia Sportage este construit în cea mai mare parte pe succesul modelului anterior, oferind clienţilor un pachet inovativ şi sofisticat pe o piaţă din ce în ce mai competitivă. Noul aspect interior oferă materiale de calitate superioară, este mai practic şi beneficiază de tehnologii menite să îmbunătăţească confortul, conectivitatea şi siguranţa. O serie de motoare şi transmisii atât noi, cât şi îmbunătăţite vor conduce la îmbunătăţirea eficienţei şi performanţelor, în timp ce ţinuta de drum, manevrabilitatea şi rafinamentul condusului sunt de asemenea, îmbunătăţite. Pentru prima data, clienţii noului Sportage pot beneficia de specificaţiile noului pachet GT Line. Desenat şi dezvoltat pentru cei care caută o experienţă de condus mai sportivă, pachetul GT Line oferă versatilitatea unui model standard, adăugând un plus vizual şi dinamic pentru clienţii care caută aceste aspecte. Kia Sportage este produs la fabrica Kia din Žilina, Slovacia şi rămâne cel mai bine vândut model al brandului în Europa, cu mai mult de 97,000 de unităţi vândute în 2014, ceea ce reprezintă 27,5% din totalul unităţilor vândute de Kia. Design nou, îndrăzneţ, pentru Kia Sportage 2016 Cea de-a patra generaţie a modelului Kia Sportage are un design nou, îndrăzneţ, designerii reuşind să ofere un sentiment de sportivitate şi energie pe care-l poţi simţi indiferent de unghiul din care priveşti autoturismul. Procesul de design al noului Sportage a fost condus de centrul European de design al Kia din Frankfurt, Germania cu sprijinul centrelor de design ale brandului din Namyang, Korea şi Irvine, California. Design modern şi mai mult rafinament pentru un interior nou de înaltă calitate Kia Sportage se mândreşte cu un interior complet nou, reprezentând una dintre cele mai semnificative îmbunătăţiri faţă de generaţia precedentă. Atenţia echipei de design a fost să creeze un spaţiu interior care să ofere un panou de bord mai larg, orientat spre şofer, dar în acelaşi timp cu un design simplu şi modern. Interiorul reprezintă o îmbinare între elemente metalice cu materiale moi la atingere şi defineşte un design cu linii orizontale, redând un nivel înalt de precizie. Interiorul noului Sportage are materiale la un standard de calitate foarte înaltă, cu o proporţie mult mai mare a materialelor moi la atingere şi folosirea elementelor din ţesătură, piele şi cusături ce crează un ambient luxos. Rezultatul se traduce într-un interior în care predomină rafinamentul, atenţia sporită asupra izolării fonice, măsuri menite să reducă semnificativ pătrunderea zgomotului exterior. Confort crescut pentru pasageri cu spaţiu mai mult şi zgomot mai puţin Cea de-a patra generaţie a acestui model a fost gândit să fie cel mai practic Sportage dezvoltat până acum, acest lucru datorându-se creşterii dimensiunilor exterioare şi interioare realizate de echipa de dezvoltare printr-un spaţiu mărit şi un confort îmbunătăţit pentru pasageri. Cea mai importantă schimbare o constituie creşterea cu 30 mm a ampatamentului până la 2,670 mm, ce ajută la crearea unui spaţiu interior mai mare. Întregul autoturism este cu 40 mm mai lung (4,480 mm), cu partea frontală extinsă până la 910 mm (+20 mm) şi partea posterioară cu o reducere uşoară până la 900 mm (-10 mm). Acest ultim model are aceeaşi înălţime (1,635 mm) şi aceeaşi lăţime (1,855 mm) ca şi modelul precedent. Spaţiul pentru pasageri este mărit, cu o creştere a spaţiului pentru cap până la 997 mm (+5 mm) şi 993 mm (+16 mm) pentru pasagerii din faţă şi spate, cu un spaţiu maxim pentru picioare extins până la 1,129 mm (+ 19 mm) şi 970 mm (+ 7 mm). Cel mai sigur Sportage produs până în prezent, cu o structură puternică şi noi tehnologii de siguranţă Ca întotdeauna, siguranţa a reprezentat o prioritate de top pentru Kia, iar noul Kia Sportage este construit ţinând cont de reputaţia brandului în a oferi cele mai înalte standarde privind siguranţa la impact pentru ocupanţi şi pietoni. Cea de-a patra generaţie a celui mai bine vândut model Kia a fost proiectat pentru a face faţă celor mai dure şi mai exigente teste de siguranţă, graţie unei structuri şi mai puternice, o serie de echipamente de siguranţă pasive precum şi a tehnologiilor autonome de evitare a pericolelor. Clienţii noului Sportage au posibilitatea de a alege (în funcţie de piaţă) dintre cele mai noi tehnologii active de evitare a pericolelor care asigură în permanenţă siguranţa tuturor ocupanţilor. Sistemele disponibile includ: • Frânarea autonomă de urgenţă (AEB – Autonomous Emergency Braking) care foloseşte un sistem radar de detectare a posibilei coliziuni cu alt vehicul sau cu pietoni şi ajută la oprirea autoturismului în siguranţă. • Sistemul de detectare a părăsirii benzii de rulare (LDWS – Lane Departure Warning System) care emite un semnal sonor când şoferul se abate de la banda de rulare curentă. • Sistemul de menţinere a benzii de rulare (LKAS – Lane Keeping Assist System) care detectează poziţia autoturismului raportată la liniile de demarcare a benzii şi corectează automat vehiculul dacă simte că acesta părăseşte banda de rulare. • Sistemul de asistenţă a fazei lungi (HBA – High Beam Assist) care ajustează automat distanţa de luminare a fazei lungi în funcţie de celelalte vehicule şi a condiţiilor de drum. • Funcţia de informare a limitei de viteză (SLIF – Speed Limit Information Function) care, pe baza unor camere video ce detectează semnele rutiere, afişează limita de viteză şi restricţiile de depăşire în bordul şoferului. • Sistemul de detectare a punctului mort (BSD – Blind Spot Detection) împreună cu Sistemul de asistare a schimbării benzii (LCA – Lane Change Assist) care monitorizează vehiculele aflate cu până la 70 metri în spate şi oferă şoferului un avertisment vizual în oglinda laterală când acestea intră sub incidenţa acestui sistem. • Sistemul de alertă la mersul cu spatele (RCTA – Rear Cross Traffic Alert), permite ieșirea cu spatele în perfectă siguranță din locurile de parcare, prin avertizarea asupra traficului din spatele vehiculului. O ţinută de drum mai rafinată şi o manevrabilitate îmbunătăţită În timpul programului de dezvoltare a noului Sportage, inginerii au avut ca ţintă să dezvolte acest model ţinând cont de confortul la rulare, stabilitatea şi manevrabilitatea oferite şoferului în timpul condusului. Noul model obţine astfel o serie de îmbunătăţiri în toate aceste zone şi va fi cel mai bun Sportage la capitolul manevrabilitate. Noul motor T-GDi de 1.6 litri şi motorul turbodiesel de 2.0 litri cu îmbunătăţiri semnificative O atenţie sporită a inginerilor în timpul dezvoltării noului Sportage a fost concentrată în creşterea eficienţei şi a performanţelor obţinute din variatele unităţi de putere ale autoturismului. Toate motoarele sunt conforme cu ultimele standarde ale emisiilor Euro 6, ceea ce se traduce într-un nivel mai scăzut de noxe poluante. Aceste obiective au fost atinse nu doar fără a compromite performanţele pe şosea dar chiar prin îmbunătăţirea acestora. Ca şi modelul precedent, noul Sportage oferă clienţilor o gamă variată de motoare pe benzină şi diesel. A patra generaţie prezintă multe din motoarele regăsite şi pe actualul model, însă beneficiază de o gamă largă de modificări pentru îmbunătăţirea eficienţei consumului, NVH şi a puterii livrate. Un motor nou de 1.6 litri T-GDI este disponibil pentru prima data pe Kia Sportage, exclusiv pentru clienţii care comandă pachetul GT Line, oferind o combinaţie între performanţă reală şi economie de combustibil pentru cei care doresc o experienţă de condus mai sportivă. Citeste mai multe aici
  9. Sergiu Daniel

    Dacia Duster 1.5l dCi SL Orange

    Duster vine cu o editie speciala, limitata, denumita Orange. Am profitat de ocazie ca sa refacem si consumul de carburant, ultimul test cu Duster fiind facut pe o vreme grea, de iarna. Rezultatul a fost mult mai bun. Pe langa o colaborare speciala cu Orange Romania, seria limitata dispune de o combinatie de echipamente la un pret special. Nu va bucurati, nu e un pret mic, insa primesti chestii in plus. Ai si WI-FI on board, ceea ce, desigur, se putea face si fara sa iti cumperi toata masina. Insa display-ul Media Nav color si alte detalii pot sa fie o diferentiere frumoasa si eleganta fata de un Duster normal. Citeste mai mult aici
  10. La 20 de ani după apariția primei generații Megane, vândute în peste 6,6 milioane de unități în întreaga lume, Renault își reînnoiește gama și lansează a patra generație a modelului. Prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt, noua generație Megane adoptă un design provocator și oferă un pachet tehnologic unic, caracteristic modelelor din segmentele superioare. Modelul preia noua linie a identității de marcă și beneficiază de semnătura luminoasă Renault distinctivă, cu un design masculin, cu umerii sculptați și partea frontală inconfundabilă care integrează logo-ul vertical. Proporțiile sale desenează o siluetă sportivă, iar identitate luminoasă specifică blocurilor optice față, în formă literei C, contribuie la aspectul dinamic al modelului. Noul Megane propune sistemul multimedia R-LINK2, un adevărat centru de comandă cu un ecran de 8,7-inch. Unic în segment, ecranul oferă un confort similar utilizării unui smartphone sau a unei tablete. Tehnologia inclusă in sistemul Multi-Sense permite personalizarea comportamentului mașinii, cu ajutorul a patru moduri pre-programate: Confort, Sport, Neutru, Eco și un mod „Perso” care poate fi setat de către șofer. Fiecare mod, accesibil din sistemul multimedia R-Link 2 sau direct de pe consola centrală, gestionează răspunsul motorului, schimbarea de viteze a cutiei EDC, opțiunile de confort ale habitaclului, ambianta luminoasa, variația efortului volanului, sau parametrii sistemului 4Control. Pachetul cu sisteme de asistentă condus, toate moderne și ușor de utilizat, ce includ și un sistem de tip „head-up display”, asigură un plus de siguranță si confort. 4CONTROL pentru noul Megane GT – o premiera in segment Noul Megane GT este primul vehicul din segment ce beneficiază de tehnologia 4CONTROL. Configurat de către inginerii Renault Sport special pentru Noul Megane GT, această tehnologie asigură sportivitate, dinamism și precizie în curbe, totodată oferind o plăcere de a conduce inedită. Patru versiuni de echipare Noul Megane propune o serie de echipamente și tehnologii de segment superior și, de asemenea, o gamă largă de motoare. Versiunea de bază LIFE asigură deja un nivel satisfăcător de dotări standard, incluzând: ABS cu sistem de asistentă la frânarea de urgență (AFU), ESP cu asistentă la pornirea în pantă (HSA), aer condiționat cu reglaj manual, Cruise Control, sistem complet de airbag-uri , radio cu port USB, tehnologie Bluetooth, funcția Eco Mode pentru reducerea consumului de carburant și lumini de zi față si spate cu tehnologie LED. Confortul crește pentru versiunea de echipare ZEN. Această versiune propune următoarele echipamente standard în plus față de versiunea de bază: proiectoare de ceață, climatizare automată pe două zone cu senzor de calitate a aerului, geamuri electrice față și spate cu impuls precum si consola centrala înaltă cu spațiu pentru depozitare și costieră incluse. Versiunea INTENS vine cu: oglindă interioară retrovizoare electrocrom (cu efect automat anti-orbire), sistem de închidere și demaraj tip”maini libere”, faruri cu tehnologie “full LED” PURE VISION, tablou de bord complet digital, afișaj color tip TFT 7″, sistemul Multi-Sense, scaune față cu sistem de încălzire, sistemul multimedia R-LINK 2 conectat cu ecran tactil 7”, lumini ambientale interior (corelate cu sistemul Renault Multi-Sense, plasate pe panourile ușilor și pe consolă mediană) dar și jante aliaj de 16” sau tapițerie mixtă piele/velur. Citeste mai multe aici
  11. Sergiu Daniel

    Ford EcoSport se va construi in Romania

    Ford Motor Company confirmă astăzi că urmează să investească până la 200 de milioane de euro pentru a produce SUV-ul de mici dimensiuni EcoSport la fabrica sa din Craiova, începând cu toamna lui 2017. Model EcoSport pe care Ford îl comercializează în prezent Europa, cu excepția Rusiei, este construit la fabrica din Chennai, India. Fabrica Ford din Chennai va continua să construiască modelul Ecosport pentru piața locală indiană, dar și pentru alte piețe la nivel global. “Vânzările de EcoSport au urcat anul acesta cu aproape 30% și ținând cont de previziunile legate de creșterea vânzărilor din segmentul SUV –urilor de mici dimensiuni, pentru noi este momentul oportun să mutăm producția de EcoSport în Europa și să beneficiem astfel de forță de muncă excelentă și de fabrica noastră de la Craiova,” a declarat Jim Farley, Președinte și CEO Ford Europa. Vânzările de mașini noi din segmentul SUV au urcat anul trecut cu 23% raportat la întreaga industrie care a crescut cu 10%. Segmentul SUV-urilor de mici dimnesiuni din care face parte și modelul EcoSport a crescut cu 44% în 2015. Ford se așteaptă ca segmentul SUV-urilor de mici dimensiuni să ajungă la aproape 1.5 milioane de vehicule pe an, până în 2017, ceea ce reprezintă o creștere de 35% față de 2015. Anunțul de azi vine ca urmare a discuțiilor productive pe care Ford le-a avut cu Guvernul României pentru a dezvolta un cadru de lucru pozitiv și care să ajute compania Ford în perioada de tranziție de la actuala sa investiție la această nouă oportunitate, pentru a putea menține competitivitatea la nivel global a fabricii de producție de la Craiova. De la preluarea uzinei de la Craiova în 2008 și până în prezent, Ford a investit în România peste1 miliard de euro pentru a susține operațiunile sale de producție. Ford produce în acest moment la Craiova monovolumul de mici dimensiuni B-MAX și motorul Ford de 1.0 l EcoBoost- singurul motor din lume care a primit distincția de “Motorul Internațional al Anului” pentru trei ani consecutiv. Citeste mai multe aici
×