Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Last week
  2. Salut Pavel Madalin Teofil, eu iti recomand Mazda CX5, ii o masina care imi place tare mult si ti-o recomand si tie
  3. Salut Niculae Valentin,

    Bine ai venit pe Forum Auto Romania. Iti multumesc ca te-ai alaturat forumului nostru!

    Pentru inceput te rog sa vizitezi sectiunea Prezentare membru aici

  4. Florin

    Tucson

    Salut Adrian, Hyundai Tucson este o masina care imi place si mie si chiar as vrea sa o am, mie imi place tare mult si cred ca e destul de fiabila, foarte usor de condus si cred ca fiecare care o conduce se simte in siguranta in ea
  5. Salut Ovicat, nu prea am inteles intrebarea ta
  6. Daca am semnat ca doresc sa imi fac masina in regim propriu mai pot sa schimb ca o fac la un atelier autotizat?
  7. Welcome to Forum Auto Romania. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

  8. AdrianG91

    Tucson

    Salutare. Sunt nou pe forum. As vrea sa aud(citesc) niste pareri de la cunoscatori / detinatori, in legatura cu Hyundai Tucson , referitoare la fiabilitate in primul rand.
  9. Salut AdrianG91,

    Bine ai venit pe Forum Auto Romania. Iti multumesc ca te-ai alaturat forumului nostru!

    Pentru inceput te rog sa vizitezi sectiunea Prezentare membru aici

  10. Florin

    Salut

    Hello BundyBau , te asteptam cu intrebari, multumim ca te-ai alaturat Forumului nostru!
  11. BundyBau

    Salut

    Salut, Sunt Bundy, locuiesc in București și îmi doresc sa aflu informatii din domeniul auto. Nu prea am treabă cu mecanica auto deci mai mult voi pune întrebări. Va mulțumesc!
  12. Welcome to Forum Auto Romania. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

  13. Earlier
  14. Salutare tuturor ! As dori un sfat achizitie a unui model SUV dintre cele enumerate mai sus . Am tot citit si auzit diverse pareri , dintre care in multe topuri VWTiguan era declarat castigator , Dar doresc sa vad parerea voastra a celor cunoscatori , care le ati condus si aveti o parere formata .Doresc un SUV , buget 14 - 20000 € , an fabricatie incepand cu 2009 , Motor diesel ( in jur de 170 cp ) Transmisie manuala . Masina doresc sa fie de familie ( sa aiba dotari safe , 5 locuri ) . Astept pareri , sfaturi constructive . Multumesc anticipat ! 🙂
  15. Welcome to Forum Auto Romania. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

  16. Welcome to Forum Auto Romania. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

  17. Divizia BMW i colaborează cu reprezentanții echipei BMW M în vederea dezvoltării unor sisteme electrificate de propulsie. Aceasta ar urma să fie integrate pe noile generații de modele de performanță. Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, BMW a pregătit o zonă specială dedicată modelelor plug-in hybrid. Publicul care vizitează standul nemților poate admira noile X3 xDrive30e, X5 xDrive45e, Seria 3 în versiunea 330e și Seria 7 în variantele 745e, 745Le și 745Le xDrive. Investițiile nemților din ultimii ani au fost îndreptate și către electrificarea produselor din gamă, iar aceeași tendință ar putea fi urmată și de divizia de performanță a mărcii bavareze. Citește mai multe despre Electrificare pentru mai multă performanță: viitoarele modele BMW M vor integra sisteme hibrid de propulsie
  18. McLaren a dezvăluit noul Senna GTR, modelul dezvoltat special pentru circuit, care va fi produs în doar 75 de exemplare. McLaren Senna GTR este echipat cu un V8 biturbo de 4.0 litri care dezvoltă 825 de cai putere și un cuplu de 800 Nm, la o greutate de 1.188 de kilograme. După conceptul de la Geneva, britanicii de la McLaren au prezentat acum noul model Senna GTR, dezvoltat exclusiv pentru circuit. Cu 10 kilograme mai ușor decât varianta standard, McLaren Senna GTR promite mai multă putere și o apăsare aerodinamică de peste 1.000 kg. Citește mai multe despre Noul McLaren Senna GTR
  19. LA MULTI ANI ! tuturor femeilor din viata voastra
  20. Salut adirdn,

    Bine ai venit pe Forum Auto Romania. Iti multumesc ca te-ai alaturat forumului nostru!

    Pentru inceput te rog sa vizitezi sectiunea Prezentare membru aici

  21. Noul Mercedes AMG GT R Roadster a fost prezentat la Salonului Auto de le Geneva și va fi produs doar în 750 de exemplare. Cea mai potentă motorizare care se regăsește este propulsorul V8 de 585 de cai putere și 700Nm. Prețul de pornire în România pentru noua generație Mercedes AMG GT R Roadster începe de la 120.000 euro. În gama Mercedes AMG GT a fost introdus și varianta R Roadster, având plafon retractabil. Motorul V8 de 4L ce produce 585 de cai putere și 700Nm este pus în evidență de către o cutie automată AMG Speedshift și 7 rapoarte. Pentru accelerația de la 0-100km/h, Mercedes AMG GT R Roadster are nevoie de doar 3.6 secunde. Iar viteza maximă nu este limitată la 250km/h, ajungând până la 317km/h. Pentru mai multe detalii click AICI
  22. Salut test,

    Bine ai venit pe Forum Auto Romania. Iti multumesc ca te-ai alaturat forumului nostru!

    Pentru inceput te rog sa vizitezi sectiunea Prezentare membru aici

  23. Salut , In primul rand te rog ca inainte de postare sa iti editezi singur topicul si sa nu faci economie de litere. Nu stiu cat timp scutesti cand scrii "BNZ" in loc de "BENZINA", dar eu unu' vreau sa dam un format placut ochiului acestui forum In alta ordine de idei , fiecare dintre motorizari are plusurile si minusurile ei , asa ca depinde numai si numai de tine pe care sa o alegi. Taxele sunt in functie de capacitatea motorului si nu de tipul combustibilului folosit , iar in ceea ce priveste intretinerea intai vezi cam care ar fi parcursul anual mediu si pune pe hartie , in paralel pentru fiecare motor in parte ce inseamna consum combustibil , filtre , ulei si la final o sa vezi singur care este optiunea mai economica .
  24. Îți recomand să citești acest articol Ar trebui să cumpăr o mașină diesel nouă?
  25. Cu opt branduri deja existente în familie, Grupul Volkswagen are la dispoziție căt mai multe modele. De fapt, aș merge mai departe și susțin că are prea multe. Gigantul german ar trebuii să renunțe la unele mărci. De ce? Deoarece adesea – nu întotdeauna concurează direct unul cu celălalt. Acest lucru este ilustrat perfect în segmentul mediu, unde Audi A3 se îndreaptă la fel ca VW Golf sau cu frumosul SEAT Leon și cu mașina de familie Skoda Octavia. Cineva care a condus toate cele pentru modele de-a lungul mai multor kilometri, pot declară ca sunt una și aceiași mașina. Orice persoană normală ar putea să o conducă pe oricare dintre ele, numai la un alt preț, politica VW. Aceiași poveste o întălnim și la clasa mică cu A1, Polo, Ibiza și Fabia. Care-i rostul? Sunt același mașini cu diferite corpuri și insigne. Economiile de scară pe linii de producție sunt depășite de fiecare marcă avănd propriile sale costuri de producție și rețea de dealeri. De aceea, nici una dintre mașinile de mai sus (nici măcar Skoda) nu este ieftină. Pe 15 ianuarie Volkswagen AG și Ford Motor Company lansează o alianță globală . Și pentru a sublinia faptul că se referă la o alianță formală, nu doar la o cusătură ocazională, s-a menționat în mod deliberat acest cuvănt simbolic alianță de numai trei ori în primele trei propoziții. Acest alianță nu este in acest moment nici cel puțin o alianță ca Renault – Nissan. În schimb VolksFord insistă că va furniza inițial numai pick-up-uri și camionete din 2022. Cei 2 constructori vor explora și potențialul de colaborare pe vehicule electrice. Acest lucru lasă ușă deschisă pentru Ford putănd concura cu viitorul Ford Focus Electric cu ceilanți concurenți direcți precum A3, Golf, Leon și Octavia electric. Cu toate acestea nu se poate și o altă alianță auto decat cele actuale PSA(Peugeot-Citroen-Opel-Vauxhall) , Renault-Nissan-Mitsubishi, FCA(Fiat-Chrysler) sau imensul grup VW. Eu sunt de părere că o alianță între Jaguar Land Rover și Hyundai-Kia ar putea fi una excelentă. Hyundai și Kia nu mai sunt niște mărci atăt de slabe precum erau acum 10 ani. Au adus un design nou și o fiabilitatea extraordinară. Oare se va putea o astfel de alianță ? Mi-ar stărni clar interesul Citește despre O alianță între Jaguar Land Rover și Hyundai-Kia
  26. BMW Seria 3 E46 BMW Seria 3 E46 a apărut în anul 1998 în 5 tipuri de caroserie sedan, coupe, cabrio, breck, hatchback. Șasiul a fost cu 70% mai rigid decât predecesorul său E36. Aluminiul a fost folosit cu precădere pentru a scădea masa autoturismului. Modelul E46 venea disponibil cu un motor frontal, un sistem de propulsie spate și o distribuție a greutăți 50/50. Modelul de performanță M3 E46 a fost prezentat în 2000 fiind disponibil cu un motor de 3.2 L cod S54. BMW Seria 3 E46 În anul 2000 a fost introdus sistemul DSC înlocuind vechiul sistem ASC. Facelift-ul acestui model a apărut în anul 2001 odată cu acesta au venit și niște modificări. Sistem de navigație mare Introducere faruri bi-xenon Au fost reviziuite stop-urile, grilajul , capota etc. Intrare auxiliare pentru sistemul de sunet Transimisie în 6 trepte pentru modelele 330. De remarcat faptul că după apariția noi generații E90 în 2005 caroseriile coupe și cabrio au rămas în producție până în 2006. Acest model a concurat la viața lui cu nume grele precum Alfa Romeo 156, Audi A4, Mercedes Clasa C sau nordicul Volvo S40. Ce avantaje are un BMW E46? Avănd mulți prietenii posesori de BMW Seria 3 E46 pot declara că există destule avantaje precum este o mașină corectă la un preț corect. mașina îți oferă un feedback excelent fiabilitate excelentă dacă mașina a fost întreținută decent piesele de schimb au un preț decent aspect plăcut tracțiune 4×4 xDrive fără prea multă electronică Ce probleme are BMW E46? Ca orice mașină are probleme, unele au probleme minore altele mai mari, dar ce probleme are E46? Motoarele diesel au în componență clapete swirl, ce pot cauza probleme grave putând a se desprinde și a intra în motor. De preferat ar fi să le eliminați pentru a nu avea probleme cu acestea. Consumuri ridicate de ulei, mai ales în cazul motorizări de 2.2L benzină ce poate ajunge să consume chiar și 1L de ulei la numai 1000km. Modele ce au o distribuție pe lanț pot avea probleme cu întinzătorul de preferat trebuie schimbat înainte de a îți cauza probleme mai mari. Majoritatea modelelor au un kilometraj ridicat. Propulsia spate îți poate pune probleme iarna. Citește mai mult despre BMW E46
  27. Noua Mazda 3 Noua Mazda 3 este prezentă acum și pe piața din România. Noua generație vine însoțită și cu un nou motor pe benzină SkyActiv-G 2.0L 122 de cai putere. Dacă vă gândiți totuși că noul motor de pe Mazda 3 dezvoltă o putere mică pentru vremurile noastre. Stați liniștiți este doar motorul entry level. De menționat, la sfârșitul anului 2018 producătorul nipon Mazda a prezentat primele poze cu noua generație Mazda 3. Noul model având un design exterior atractiv și un interior mult restilizat. Momentan pe piața din România , modelul Mazda 3 poate fi comandat în două motorizări. Motorizarea diesel 1.8 Skyactiv-D de 116 de cai putere. Respectiv motorizarea pe benzină natural asipirată 2.0 SkyActiv-G de 122 cai putere. Cea mai accesibilă variantă Mazda 3 ce poate fi achiziționată pe piața din România. Vine echipată cu motorizarea pe benzină de 2.0 SkyActiv-G de 122 de cai putere și cutie manuală la 19.890 euro cu TVA. Echipare noua Mazda 3 Mazda aduce clienților săi un nivel de echipare de bază numit ca și standard. Clienți modelul Mazda 3 vor avea următoarele dotări jante aliaj de 16 inch, faruri cu LED, lumini semnalizare și stopuri led, sistem de navigație sau head-up display. Să nu uităm că mai regăsim și geamuri electrice față și spate, sistem de monitorizare a unghiului mort, asistență la pornire din rampă. Senzori de parcare, sistem de recunoaștere a indicatoarelor rutiere, senzori de ploaie și luminii etc. Noua mazda 3 interior Nivelul superior de echipare se numește PLUS. Acesta având ca dotări suplimentare jante de aliaj pe 18, volan și parbriz încălzit, scaune față electrice, climă pe două zone etc. Pachetul de echipare plus de pe noua Mazda 3, are și 4 nivele suplimentare Sound, Safety , Style sau Luxury. Nivelul Sound costă 500 de euro. Nivelul Safety costă 900 de euro, Style costă 1.100 de euro iar Luxury 1.500 de euro. Mazda 3 Deci noua Mazda 3 este o mașină foarte bine dotată în echiparea standard. Ca părere proprie sunt de părere că noua Mazda 3 este o mașină frumoasă și foarte bine dotată. La prețul de aproximativ 19.000 cu TVA. Noua Mazda 3 va avea o concurență veche precum Honda Civic (20.000 euro), Kia Ceed (16.781 euro), Toyota Corolla (18.300 euro). Peugeot 308 (16.300 euro), Seat Leon (16.500 euro). Ford Focus(18.250 euro), VW Golf (16.650 euro) sau Opel Astra ( 18.000 euro) Citește mai mult despre Noua Mazda 3 este disponibilă și în România
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...