Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/23/2018 in all areas

  1. 2 points
    Salut , Te rog sa treci intai pe la topicul de prezentare membru Multumesc !
  2. 1 point
    Salut Costii Pmc, Bine ai venit pe Forum Auto Romania. Iti multumesc ca te-ai alaturat forumului nostru! Pentru inceput te rog sa vizitezi sectiunea Prezentare membru aici
  3. 1 point
    Ma numesc Octavian sunt din Timisoara si in prezent conduc o Dacia Logan, de care sunt foarte multumit
  4. 1 point
    Salut si Bun venit in randul membrilor acestui forum
  5. 1 point
    Salut , Sa inteleg ca este o cutie automata , sau gresesc ? Daca este automata cel mai probabil s-a dus convertizorul , de aia se tureaza motorul si nu mai trage. Este defectul cel mai comun. Mai sunt blocul de valve , computerul , etc....... La cutiile automate , daca levierul nu este in P nu porneste masina ; s-ar putea ca asta sa fie cauza pentru care nu iti porneste motorul. Cel mai probabil trebuie sa pui un tester pe ea , asadar cauta un atelier cu tester in dotare. P.S. Te rog sa treci pe la topicul de prezentare a membrilor Merci !
  6. 1 point
    Daca erau reesapate ar fi trebuit sa scrie pe sticker-ul ala. Si eu am luat unele noi si nu aveau acele dungulite de vopsea pe coama , asa ca nu trebuie sa te panichezi din cauza asta. Le-ai luat cu factura , garantie ?
  7. 1 point
    Daca radiatorul de caldura din interior ( din bord ) este infundat si nu circula apa prin el , atunci furtunul care duce la el nu prea are cum sa se incalzeasca . Scoate furtunele caloriferului ( tur-si retur) de la motor, si incearca sa sufli cu un furtun cu aer sub presiune . Daca nu trece aerul ( adica radiatorul este infundat ) fa o solutie de apa cu otet 1:1 , toarn-o in radiatorul de caldura si lasa sa actioneze macar vreo ora. Dupa aia clateste cu apa curata si sufla din nou cu aer.
  8. 1 point
    SalutareAm o Skoda Octavia 1 (Tour) 2008, motor AXR, 1.9 TDI, 74 kw, 101 CP.Masina sta stricata in fata blocului de mai bine de 1 an (deci trece prin a doua iarna). Din oarece motive, am stricat motorul in toamna 2017.La service mi-au spus la vremea respectiva ca am nevoie de "bloc motor ambielat" . Insa aveam probleme si cu turbina (scapa ulei). Asa ca acum am banii disponibili si vreau sa le schimb pe ambele.- pe site-urile de profil gasesc zeci de motoare AXR, intre 300-600 euro. Sa cumpar unul de pe net (si sa sper ca nimeresc ceva durabil) sau sa merg pe mana patronului de la service (care spune ca poate face rost de la un cunoscut)? Cat de mult conteaza daca e la 300 sau la 600 de euro (toate cu factura si garantie 6 luni)- legat de turbina: nu as vrea sa o reconditionez ci sa iau una cu totul, evident SH. Pretul e pe undeva pe la 200 si ceva de euro. Insa la service mi-au spus ca turbina poate fi de la 2 producatori (nu le mai tin minte numele) si ca turbina de la un anume producator nu se mai gaseste, drept pt care nu poate fi decat reconditionata.Din ce stiti voi, chiar asa este cum spune mesterul, adica nu pot pune alt tip de turbina pe masina?- dupa atata timp de nemiscare, stat in ploaie, frig, zapada, ce altceva este posibil sa se fi stricat intre timp?Multumesc pentru orice parere care ma poate ajuta.
  9. 1 point
  10. 1 point
    Salut si BUN VENIT Eu unu' ma bucur ca mai sunt si oameni din astia care intra , saluta , se prezinta . Bravo tie. Esti un exemplu de urmat pentru cei noi sositi . Nu ezita sa postezi sau sa intrebi la oricare dintre topicuri
  11. 1 point
    Bună ziua. As fi curioasa cum ar trebui sa procedez ca să schimb cheia bruta în cheie cu centralizare tip briceag pentru un Golf 4 1.4.16 v? Când inchid ușa de la șofer se închid toate 4 ușile automat. Dar când e frig afara, îngheață butucul și mi-este incomod mereu sa încerc alternative sa deschid ușa. Cum ar trebui sa procedez și cam cât ar costa? Sper ca s-a înțeles ce vroiam sa zic! O seara minunata! 🚘🚘🚘🚘
  12. 1 point
    Poti sa ii pui o alarma cu inchidere , si cred ca este mai simplu. Ca sa schimbi cheia trebuie sa schimbi tot setul de incuietori ( usi , contact , portbagaj). Alarma se leaga la instalatia masinii , si iti indeplineste si functia de inchidere centarlizata.
  13. 1 point
    Buna ziua Gabriela, iti multumim ca te-ai alaturat forumului nostru! Iti dorim an nou fericit si la multi ani!
  14. 1 point
    Buna Gabriela , Cel mai probabil nu ai sesizat bataia aia la cumpararea masinii . Nu are cum in 2 zile sa apara asa din senin. Inainte sa ajungi tu sa vezi masina , a fost pornita si incalzit motorul in asa fel incat sa fie bataia cat mai mica. Acum , faptul este consumat si ca la orice second-hand trebuie sa iti asumi orice defectiune apare ulterior cumpararii. Poti folosi masina pana cand vine mecanicul tau , dar incerca sa o tii la turatii joase ( mai ales ca ai observat ca la peste 3000rpm zgomotul se amplifica, nu ?). Verifica nivelul uleiului din motor si eventual pune un aditiv de ulei din acela la cutii ca de conserva. P.S. Te rog sa treci pe la sectiunea de prezentare, asa cum au facut si ceilalti membri. Multumesc!
  15. 1 point
    Da e nou termostatul ..apa nu depășește 90 ..porneste si termocupla
×