Jump to content

Mert Carani

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Mert Carani

  • Rank
    Member
  1. Divizia BMW i colaborează cu reprezentanții echipei BMW M în vederea dezvoltării unor sisteme electrificate de propulsie. Aceasta ar urma să fie integrate pe noile generații de modele de performanță. Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, BMW a pregătit o zonă specială dedicată modelelor plug-in hybrid. Publicul care vizitează standul nemților poate admira noile X3 xDrive30e, X5 xDrive45e, Seria 3 în versiunea 330e și Seria 7 în variantele 745e, 745Le și 745Le xDrive. Investițiile nemților din ultimii ani au fost îndreptate și către electrificarea produselor din gamă, iar aceeași tendință ar putea fi urmată și de divizia de performanță a mărcii bavareze. Citește mai multe despre Electrificare pentru mai multă performanță: viitoarele modele BMW M vor integra sisteme hibrid de propulsie
  2. McLaren a dezvăluit noul Senna GTR, modelul dezvoltat special pentru circuit, care va fi produs în doar 75 de exemplare. McLaren Senna GTR este echipat cu un V8 biturbo de 4.0 litri care dezvoltă 825 de cai putere și un cuplu de 800 Nm, la o greutate de 1.188 de kilograme. După conceptul de la Geneva, britanicii de la McLaren au prezentat acum noul model Senna GTR, dezvoltat exclusiv pentru circuit. Cu 10 kilograme mai ușor decât varianta standard, McLaren Senna GTR promite mai multă putere și o apăsare aerodinamică de peste 1.000 kg. Citește mai multe despre Noul McLaren Senna GTR
  3. Noul Mercedes AMG GT R Roadster a fost prezentat la Salonului Auto de le Geneva și va fi produs doar în 750 de exemplare. Cea mai potentă motorizare care se regăsește este propulsorul V8 de 585 de cai putere și 700Nm. Prețul de pornire în România pentru noua generație Mercedes AMG GT R Roadster începe de la 120.000 euro. În gama Mercedes AMG GT a fost introdus și varianta R Roadster, având plafon retractabil. Motorul V8 de 4L ce produce 585 de cai putere și 700Nm este pus în evidență de către o cutie automată AMG Speedshift și 7 rapoarte. Pentru accelerația de la 0-100km/h, Mercedes AMG GT R Roadster are nevoie de doar 3.6 secunde. Iar viteza maximă nu este limitată la 250km/h, ajungând până la 317km/h. Pentru mai multe detalii click AICI
  4. Îți recomand să citești acest articol Ar trebui să cumpăr o mașină diesel nouă?
  5. Cu opt branduri deja existente în familie, Grupul Volkswagen are la dispoziție căt mai multe modele. De fapt, aș merge mai departe și susțin că are prea multe. Gigantul german ar trebuii să renunțe la unele mărci. De ce? Deoarece adesea – nu întotdeauna concurează direct unul cu celălalt. Acest lucru este ilustrat perfect în segmentul mediu, unde Audi A3 se îndreaptă la fel ca VW Golf sau cu frumosul SEAT Leon și cu mașina de familie Skoda Octavia. Cineva care a condus toate cele pentru modele de-a lungul mai multor kilometri, pot declară ca sunt una și aceiași mașina. Orice persoană normală ar putea să o conducă pe oricare dintre ele, numai la un alt preț, politica VW. Aceiași poveste o întălnim și la clasa mică cu A1, Polo, Ibiza și Fabia. Care-i rostul? Sunt același mașini cu diferite corpuri și insigne. Economiile de scară pe linii de producție sunt depășite de fiecare marcă avănd propriile sale costuri de producție și rețea de dealeri. De aceea, nici una dintre mașinile de mai sus (nici măcar Skoda) nu este ieftină. Pe 15 ianuarie Volkswagen AG și Ford Motor Company lansează o alianță globală . Și pentru a sublinia faptul că se referă la o alianță formală, nu doar la o cusătură ocazională, s-a menționat în mod deliberat acest cuvănt simbolic alianță de numai trei ori în primele trei propoziții. Acest alianță nu este in acest moment nici cel puțin o alianță ca Renault – Nissan. În schimb VolksFord insistă că va furniza inițial numai pick-up-uri și camionete din 2022. Cei 2 constructori vor explora și potențialul de colaborare pe vehicule electrice. Acest lucru lasă ușă deschisă pentru Ford putănd concura cu viitorul Ford Focus Electric cu ceilanți concurenți direcți precum A3, Golf, Leon și Octavia electric. Cu toate acestea nu se poate și o altă alianță auto decat cele actuale PSA(Peugeot-Citroen-Opel-Vauxhall) , Renault-Nissan-Mitsubishi, FCA(Fiat-Chrysler) sau imensul grup VW. Eu sunt de părere că o alianță între Jaguar Land Rover și Hyundai-Kia ar putea fi una excelentă. Hyundai și Kia nu mai sunt niște mărci atăt de slabe precum erau acum 10 ani. Au adus un design nou și o fiabilitatea extraordinară. Oare se va putea o astfel de alianță ? Mi-ar stărni clar interesul Citește despre O alianță între Jaguar Land Rover și Hyundai-Kia
  6. BMW Seria 3 E46 BMW Seria 3 E46 a apărut în anul 1998 în 5 tipuri de caroserie sedan, coupe, cabrio, breck, hatchback. Șasiul a fost cu 70% mai rigid decât predecesorul său E36. Aluminiul a fost folosit cu precădere pentru a scădea masa autoturismului. Modelul E46 venea disponibil cu un motor frontal, un sistem de propulsie spate și o distribuție a greutăți 50/50. Modelul de performanță M3 E46 a fost prezentat în 2000 fiind disponibil cu un motor de 3.2 L cod S54. BMW Seria 3 E46 În anul 2000 a fost introdus sistemul DSC înlocuind vechiul sistem ASC. Facelift-ul acestui model a apărut în anul 2001 odată cu acesta au venit și niște modificări. Sistem de navigație mare Introducere faruri bi-xenon Au fost reviziuite stop-urile, grilajul , capota etc. Intrare auxiliare pentru sistemul de sunet Transimisie în 6 trepte pentru modelele 330. De remarcat faptul că după apariția noi generații E90 în 2005 caroseriile coupe și cabrio au rămas în producție până în 2006. Acest model a concurat la viața lui cu nume grele precum Alfa Romeo 156, Audi A4, Mercedes Clasa C sau nordicul Volvo S40. Ce avantaje are un BMW E46? Avănd mulți prietenii posesori de BMW Seria 3 E46 pot declara că există destule avantaje precum este o mașină corectă la un preț corect. mașina îți oferă un feedback excelent fiabilitate excelentă dacă mașina a fost întreținută decent piesele de schimb au un preț decent aspect plăcut tracțiune 4×4 xDrive fără prea multă electronică Ce probleme are BMW E46? Ca orice mașină are probleme, unele au probleme minore altele mai mari, dar ce probleme are E46? Motoarele diesel au în componență clapete swirl, ce pot cauza probleme grave putând a se desprinde și a intra în motor. De preferat ar fi să le eliminați pentru a nu avea probleme cu acestea. Consumuri ridicate de ulei, mai ales în cazul motorizări de 2.2L benzină ce poate ajunge să consume chiar și 1L de ulei la numai 1000km. Modele ce au o distribuție pe lanț pot avea probleme cu întinzătorul de preferat trebuie schimbat înainte de a îți cauza probleme mai mari. Majoritatea modelelor au un kilometraj ridicat. Propulsia spate îți poate pune probleme iarna. Citește mai mult despre BMW E46
  7. Noua Mazda 3 Noua Mazda 3 este prezentă acum și pe piața din România. Noua generație vine însoțită și cu un nou motor pe benzină SkyActiv-G 2.0L 122 de cai putere. Dacă vă gândiți totuși că noul motor de pe Mazda 3 dezvoltă o putere mică pentru vremurile noastre. Stați liniștiți este doar motorul entry level. De menționat, la sfârșitul anului 2018 producătorul nipon Mazda a prezentat primele poze cu noua generație Mazda 3. Noul model având un design exterior atractiv și un interior mult restilizat. Momentan pe piața din România , modelul Mazda 3 poate fi comandat în două motorizări. Motorizarea diesel 1.8 Skyactiv-D de 116 de cai putere. Respectiv motorizarea pe benzină natural asipirată 2.0 SkyActiv-G de 122 cai putere. Cea mai accesibilă variantă Mazda 3 ce poate fi achiziționată pe piața din România. Vine echipată cu motorizarea pe benzină de 2.0 SkyActiv-G de 122 de cai putere și cutie manuală la 19.890 euro cu TVA. Echipare noua Mazda 3 Mazda aduce clienților săi un nivel de echipare de bază numit ca și standard. Clienți modelul Mazda 3 vor avea următoarele dotări jante aliaj de 16 inch, faruri cu LED, lumini semnalizare și stopuri led, sistem de navigație sau head-up display. Să nu uităm că mai regăsim și geamuri electrice față și spate, sistem de monitorizare a unghiului mort, asistență la pornire din rampă. Senzori de parcare, sistem de recunoaștere a indicatoarelor rutiere, senzori de ploaie și luminii etc. Noua mazda 3 interior Nivelul superior de echipare se numește PLUS. Acesta având ca dotări suplimentare jante de aliaj pe 18, volan și parbriz încălzit, scaune față electrice, climă pe două zone etc. Pachetul de echipare plus de pe noua Mazda 3, are și 4 nivele suplimentare Sound, Safety , Style sau Luxury. Nivelul Sound costă 500 de euro. Nivelul Safety costă 900 de euro, Style costă 1.100 de euro iar Luxury 1.500 de euro. Mazda 3 Deci noua Mazda 3 este o mașină foarte bine dotată în echiparea standard. Ca părere proprie sunt de părere că noua Mazda 3 este o mașină frumoasă și foarte bine dotată. La prețul de aproximativ 19.000 cu TVA. Noua Mazda 3 va avea o concurență veche precum Honda Civic (20.000 euro), Kia Ceed (16.781 euro), Toyota Corolla (18.300 euro). Peugeot 308 (16.300 euro), Seat Leon (16.500 euro). Ford Focus(18.250 euro), VW Golf (16.650 euro) sau Opel Astra ( 18.000 euro) Citește mai mult despre Noua Mazda 3 este disponibilă și în România
  8. Test Drive cu noul Renault Kadjar 1.3 TCe Test drive cu noul Renault Kadjar facelift. Cele mai mari modificări s-au în față, blocurile optice au fost puțin modificate. Proiectoarele de ceață sunt și ele LED iar grila radiatorului a fost și ea schimbată. În spate stopurile nu prezintă modificări dar acum sunt și ele LED. Finalele de eșapament sunt și ele ascunse fiind prezente ornamente. Portbagajul nu poate fi acționat electric. Portbagajul oferă un spațiu de 408 de litri iar în capacitatea maximă oferă 520L. Mașină vine echipată cu subwoofer și un sistem audio Bose cu șapte incinte acustice. Mașina vine echipată și cu o rezervă de dimensiuni mici. Pe bancheta din spate există suficient loc pentru o persoană până în 1.90 m. În spate regăsim două porturi USB iar ventilația a fost și ea îmbunătățită. Modelul prezentat are și un plafon panoramic. Sub capota lui noului Renault Kadjar regăsim un propulsor turbo benzină de 1.3 L TCe ce dezvoltă 160 de cai putere și un cuplu de 270Nm. Acesta este un motor nou dezvoltat împreuna de Renault și Daimler. Regăsindu-se chiar și pe noul Mercedes A Class. Este un motor mai silențios, partea interesantă este că acest motor are un filtru de particule. Ca și în cazul motoarelor turbo diesel, proprietari acestor automobile vor fi nevoiți să meargă puțin mai tare ca acest filtru să se regenereze. Dacă vei conduce aceasta mașină prin oraș permanent, vei crește riscul de a bloca acest filtru de particule. Moturul 1.3 TCe 160 CP Mai există și o versiune de 140 de cai putere pentru acest motor. Însă acest motor 1.3 TCe și EDC cu 7 rapoarte este excelentă fiind foarte potentă. EDC schimbă extrem de bine, este o cutie care deja ce și-a exprimat fiabilitatea. Ca și motorizări mai regăsim și vechiul 1.5dCI. Renault Kadjar are și o versiune 4×4 pe majoritatea motorizărilor. Citește despre Test Drive cu noul Renault Kadjar cu 1.3 TCe și 160 de cai putere
  9. VW recheamă în service 1.600 de modele Polo VW a declarat că recheamă 1.600 de unități de VW Polo vândute pe piața din România. Acestea manifestând un posibil defect la frâna de mână. VW România filiala VW din România a notificat Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) că va rechema în service 1.597 de unități Polo comercializate pe piața din România. Constructorul din germania anunță că a identificat o posibilă defecțiune la frână de mâna din cauza căreia există pericolul ca mașina să nu fie asigurată în mod corespunzător. Totuși, oficialii germani menționează că pe piața din România nu au fost semnalate accidente din cauza acestei probleme. „Din cauza uzurii placuțelor de frână condiționată de exploatare și a comportamentului la reglarea franei cu tambur, se poate reduce pretensionarea cablurilor de acționare a frânei de mână […] și există posibilitatea ca la acționarea frânei de mână să se modifice poziția piuliței de reglare și să se prelungească cursa manetei frânei de mână. Dacă șoferul nu observa prelungirea cursei manetei, este posibil ca autovehiculul să nu fie asigurat corespunzător de frână de imobilizare”, menționează Volkswagen. Dealerii Volkswagen vor trimite proprietarilor afectați scrisori de rechemare pentru o programare în service, iar oficialii estimează că reparația durează doar aproximativ 30 de minute. Mecanicii vor verifica frâna de mână și, în cazul identificării unei probleme, piulița de reglare va fi asigurată cu o contrapiuliță. Citește despre VW recheamă în service 1.600 de modele Polo vândute în România
  10. Peugeot prezintă noua generație 208 Noul Peugeot 208 a fost prezentat odată cu Salonul Auto de la Geneva. Acest model din clasa mini este probabil unul dintre cele mai bune modele ale producătorului francez în istoria sa de 123 de ani. Vehiculele de clasă mini, au avut mereu succes în cadrul Peugeot. A doua generație a lui 208 va fi primul automobil al producătorului din Sochaux, ce va fi complet electric. Înainte de lansare noul 208 fusese scăpat deja pe internet. Noul Peugeot e-208 va oferi o autonomie de 340 km în ciclu WLTP. A doua generație a lui Peugeot 208 a fost dezvoltată pe noua platformă CMP pentru mașinile de clasă B și C. Noua platformă promite o reducere a greutăți cu 30kg și permite o propulsie electrică. Platforma CMP se mai regăsește și noul DS 3 Crossback în variantă hybrid. Noua generație a lui 208, este complet schimbată față de vechea generație. Acestea este inspirat de fratele mai mare din concern noul 508 de clasă D. În partea din față sunt prezente semnături LED în formă de colți ce sunt legate de noile faruri. Noul model primește și o caroserie extrem de sportivă, parcă inspirată de la Audi A1. În echiparea GT Line, primește un spoiler de culoarea neagră pe haion inspirat parcă de la 205 GTI. Motorizări Sub capotă, regăsim la început 5 motorizări benzină și diesel. Ca variantă de bază există propulsor de 1.2 L PureTech în 3 cilindri ce dezvoltă 75 de cai putere și este cuplat la o cutie manuală în 5 rapoarte. Mai sus se regăsește propulsor 1.2 PureTech de 100 de cai putere, cuplat în standard la o cutie în 6 rapoarte. Acesta poate fi oferit opțional cu o cutie automată în 8 trepte EAT și padele în spatele volanului. Cea mai puternică motorizare pe benzină este propulsor PureTech de 130 cai putere ce vine cuplat la o cutie în 8 trepte EAT în standard. Dieselul este deja o pistă moartă în clasa mini, dar noul 208 vine cu o singură motorizare BlueHDI de 1.5 L. Motorul cu patru cilindri dezvoltă 99 de cai putere și este conectat la o cutie manuală în 6 trepte. Nu au fost încă publicate performanțele, consumul de carburant sau emisiile de CO2, dar noul 208 va fi omologat în ciclu WLTP. Cea mai importantă noutate este motorizarea electrică de pe noul 208 numită și e-208. Aceasta va fi disponibilă la lansare alături de un motor electric ce dezvoltă 134 de cai putere pe puntea față. Noua mașină vine pe noua platformă e-CMP și este capabilă să ofere o autonomie de 340 de km la o singură încărcare. Siguranță Noul 208 este oferit împreună cu noile tehnologii din grupul PSA. Variantele automate cu opt trepte pot fi echipate cu un sistem de control al vitezei de croazieră adaptiv, cu o funcție stop-and-go, în timp ce sistemul de menținere a benzii apare și pe modelul 208. Asistența la spot blitz și sistemul de recunoaștere a limitelor de viteză și a semnalizării traficului și un sistem de monitorizare a șoferului apar de asemenea pe noul model. Citește despre noua generație peugeot 208
  11. Dacia Duster va fi disponibilă pe piața din România cu un nou motor turbo benzină de 1.3 L. Ce va disponibil în două nivele de putere 130 și 150 de cai putere. Motorul va fi disponibil doar pe versiunea cu tracțiune față. Noul motor va fi putea fi comandat pe Dacia Duster începănd cu 30 ianuarie pe piața din România. Va putea fi comandat doar pe nivele de echipare Comfort respectiv Prestige. Și va putea fi cuplat doar la cutie manuală. Prețul pentru noua motorizare de pe Dacia Duster de la 15.250 euro în cazul versiunii Comfort cu motorizarea de 130 CP. În cazul versiunii Prestige împreuna cu motorizarea de 150 cai putere prețul începe de la 17.500 euro. Date economice Dacia Duster cu motor 1.3TCe de 130 cai putere în nivel de echipare Comfort are un preț de 15.250 euro. Dacia Duster cu motor 1.3TCe de 150 cai putere în nivel de echipare Comfort are un preț de 15.750 euro. Dacia Duster cu motor 1.3TCe de 130 cai putere în nivel de echipare Prestige are un preț de 17.000 euro. Dacia Duster cu motor 1.3TCe de 150 cai putere în nivel de echipare Prestige are un preț de 17.500 euro. Noua unitate de putere va fi disponibilă și pentru versiunea cu tracțiune integrală începand cu a doua jumătate a anului 2019. Citește mai multe aici
  12. Auto-Stiri.ro - Știri auto și Articole auto Prima publicaţie auto diferită de conceptele din industria românească. Lansat oficial în 1 februarie 2019, portalul Auto-Stiri.ro s-a impus rapid pe o piaţa dominată de compromisuri editoriale prin calitatea subiectelor, un design de nivel ridicat şi prin oferta editorială excepţională. Auto-Stiri.ro le oferă românilor interesaţi de maşini, teste complete (test drive) cu cele mai noi modele apărute pe piaţă, o secţiune de ştiri din industria auto românească, reportaje şi articole auto utile. Secțiuni ale Auto-Stiri.ro Industria auto Mașini electrice Test Drive Utile Economie Formula 1 Intern Motorsport Tehnologie Pentru a crea o comunitate și mai mare am început un parteneriat împreună cu forum-auto.info, pentru a discuta pe larg toate știri noi apărute din industrie auto. Toate știrile auto apărute pe https://www.auto-stiri.ro/ vor fi publicate și aici pe forum în proporție de 75% pentru comunitatea forum-auto.info . Citește acum cele mai noi știri auto din industrie pentru a fi mai documentat.
  13. Salut Mert Carani,

    Bine ai venit pe Forum Auto Romania. Iti multumesc ca te-ai alaturat forumului nostru!

    Pentru inceput te rog sa vizitezi sectiunea Prezentare membru aici

×
×
  • Create New...