Jump to content

telegu

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About telegu

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dupa cum spune si Adrian , daca merge in parametrii la masuratoare pe diagnoza , singura treaba este sa verifici evacuarea. 😉😉😉
  2. Variante: 1. furtun canistra carbon sau pe vaccum 2. rulment rola 3. ambreaj/rulment compresor ac 4 rulment alternator 5. etc Mergi la o constatare la un service.
  3. Incearca cu un senzor de turatie de pe alt fiat. Este posibil cand atinge o anumita temperatura sa se dilate bobina din el , sa sa dea in scurt cateva spire si transmita impulsurile eronat catre ecu .Efectul asta nu o sa dea niciodata pe tester de diagnoza.
  4. Orice eroare memorata in ecu trebuie tratata ca atare , test de drum sau porniri la interval de minim 30 secunde , apoi rescanare erori ecu.
  5. 1400 - 200 = 1200 1200 km in doua luni e ok (daca nu ai fost doar la Piata de peste drum) Servisarea este de mai multe feluri: 1.ulei (ulei,filtre) 2. km (distante prestabilite in functie de masina (10 000 , 15 000 , 20 000 , 30 000 de km) 3. Periodice ( de chemare la service pentru verificare periodica ( 6 luni , un an)
  6. Numai un mecanic foarte bun poate sa raspunda la intrebare dupa o verificare mai atenta si apoi cu test de drum. P.S: Clar este problema mecanica .
  7. Merita mai intai o activare a instrumentelor de bord cu un tester de diagnoza apoi pornit pe verificarea circuitului electric. Revino cu info daca ai rezolvat si ce ai descoperit sa ajutam si pe altii . Respect!
  8. Salut tuturor membrilor acestui forum! Sper sa n-e putem impartasi experientele acumulate si sa ajutam ude se poate!
  9. Salut telegu,

    Bine ai venit pe Forum Auto Romania. Iti multumesc ca te-ai alaturat forumului nostru!

    Pentru inceput te rog sa vizitezi sectiunea Prezentare membru aici

×
×
  • Create New...