Jump to content

telegu

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About telegu

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Senzor (turatie)arbore cotit ,am o bănuială... Cu motorul rece cum ai spus sau prima cheie , pune opcom-ul . La măsurători , se verifică turațiile motorului, dacă mișcă și cat . Ideal este 840 - 860 rpm la relantiu.
  2. La bixenon se blochează mecanismul de la bec. Nu mai culisează obturatorul dintre scurtă/lungă. Reparația lui nu da rezultate favorabile. Schimba cu unul nou cel mai bine. Mai pot fi și alte cauze dar după o verificare mai atenta la fața locului. Sper sa ne spui aici ce ai găsit. Zi bună să ai!
  3. Tub(galerie) expansiune turbina. Așa spun mecanicii dar denumirea tehnica nu știu.
  4. Dupa cum spune si Adrian , daca merge in parametrii la masuratoare pe diagnoza , singura treaba este sa verifici evacuarea. ???
  5. Variante: 1. furtun canistra carbon sau pe vaccum 2. rulment rola 3. ambreaj/rulment compresor ac 4 rulment alternator 5. etc Mergi la o constatare la un service.
  6. Incearca cu un senzor de turatie de pe alt fiat. Este posibil cand atinge o anumita temperatura sa se dilate bobina din el , sa sa dea in scurt cateva spire si transmita impulsurile eronat catre ecu .Efectul asta nu o sa dea niciodata pe tester de diagnoza.
  7. Orice eroare memorata in ecu trebuie tratata ca atare , test de drum sau porniri la interval de minim 30 secunde , apoi rescanare erori ecu.
  8. 1400 - 200 = 1200 1200 km in doua luni e ok (daca nu ai fost doar la Piata de peste drum) Servisarea este de mai multe feluri: 1.ulei (ulei,filtre) 2. km (distante prestabilite in functie de masina (10 000 , 15 000 , 20 000 , 30 000 de km) 3. Periodice ( de chemare la service pentru verificare periodica ( 6 luni , un an)
  9. Numai un mecanic foarte bun poate sa raspunda la intrebare dupa o verificare mai atenta si apoi cu test de drum. P.S: Clar este problema mecanica .
  10. Merita mai intai o activare a instrumentelor de bord cu un tester de diagnoza apoi pornit pe verificarea circuitului electric. Revino cu info daca ai rezolvat si ce ai descoperit sa ajutam si pe altii . Respect!
  11. Salut tuturor membrilor acestui forum! Sper sa n-e putem impartasi experientele acumulate si sa ajutam ude se poate!
  12. Salut telegu,

    Bine ai venit pe Forum Auto Romania. Iti multumesc ca te-ai alaturat forumului nostru!

    Pentru inceput te rog sa vizitezi sectiunea Prezentare membru aici

×
×
  • Create New...