Jump to content

Bine ati venit pe FORUM-AUTO.INFO

Pentru a vizualiza in intregime continutul din topicurile existente si pentru a participa la discutiile din cadrul forumului, trebuie sa te înregistrezi, acesta fiind un proces extrem de simplu si care necesită doar cateva informații minime. Asta o poti face chiar AICI


Adrian V.

Administrators
  • Content Count

    474
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    100

Adrian V. last won the day on September 10

Adrian V. had the most liked content!

Community Reputation

183 Excellent

About Adrian V.

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 02/24/1964

Personal Information

  • Genul
    Masculin
  • Varsta
    52
  • Localitate
    Bucuresti
  • Nationalitate
    roman
  • Marca autovehicul detinut
    Skoda SCOUT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Salut si Bun venit ! In primul rand felicitari pentru faptul ca ai trecut pe la sectiunea de prezentare ; multi evita sa faca acest lucru desi primesc mesaje din partea adminilor. In continuare sper sa gasesti raspunsuri la cat mai multe intrebari si eventual sa ii ajuti pe alti colegi forumisti. Acomodeaza-te cu formatul forumului si te rog sa postezi de fiecare data la sectiunea dedicata subiectului care vrei sa il dezbati. Poti folosi si functia de cautare pentru a nu deschide topicuri paralele. Toate cele bune
  2. Salut Razvane , si Bun venit ! Eu unu' iti multumesc pentru timpul acordat ca sa te prezinti si sa ne saluti. De acum inainte nu ai decat sa citesti, sa intrebi, sa postezi, sa deschizi noi subiecte de conversatie. Totul este sa le pui pe fiecare la locul potrivit. Bafta!
  3. Eu unul zic ca indiferent de ce experiente au avut altii , tu ar fi bine sa mergi la un atelier specializat si sa faci o diagnoza computerizata. S-a cam dus vremea cand masinile se reparau in fata blocului prin bunavointa vecinilor mai dibaci. Daca , de exemplu, eu iti spun ca este senzorul de turatie , dar de fapt la diagnoza iese ca ar fi de vina clapeta de accelaratie , ce o sa faci? Nu prea merge sa o iei pe bajbaitelea, prin eliminare. Sunt mai multe elemente care pot da aceleasi simptome.
  4. Salut si Bun venit ! printre noi Eu unu' apreciez faptul ca ai dat curs invitatiei de a trece pe la topicul de prezentare. Asa cum spunea si Florin, ai putea sa incerci cateva mici adaugiri. P.S. Florea este numele de familie sau numele tau?
  5. Salut, Eu zic ca mai degraba trebuie sa vizitezi un atelier care face diagnoza computerizata, cu soft-uri originale, dedicate marcii respective. Cel mai probabil este o eroare de comunicare intre calculator si CIP-ul din cheia masinii.
  6. Bobinele alea vin in capul injectoarelor ( ele comada injectia de combustibil) Cu siguranta este vorba de simeringurile de la injectoare - nu ai etanseaza ca lumea . Din ce cauza ??? Dracu' stie ! Asa cum spuneam si mai devreme, eu dadeam masina inapoi.
  7. Salut si Bun venit !
  8. Salut Te rog sa treci pe la sectiunea de prezentare , asa cum se specifica in mesajul de intampinare. Multumesc !
  9. Sincer , eu i-as da masina inapoi (daca mai este posibila returnarea) Cu siguranta s-au mai fabricat astfel de masini , asa ca daca ti-a placut modelul vei gasi ceva asemanator.
  10. Salut, Te rog sa treci pe la sectiunea de prezentare membru, asa cum ti s-a cerut in mesajul de intampinare, si pentru ca asa este frumos. Deasemenea , te rog sa treci localitatea in care iti desfasori activitatea, si sa dai detalii in ceea ce priveste costul manoperei de montat-demontat cat si costul curierului. Daca toate astea sunt incluse in pretul de 900RON, specifica explicit acest lucru.
  11. Salut, Te rog ca in primul rand sa treci pe la topicul de prezentare , asa cum ti s-a transmis in mesajul de intampinare
  12. Salut Te rog sa treci intai pe la topicul de prezentare . Un simplu "Buna ziua" nu a omorat pe nimeni .
  13. Adrian V.

    adrian

    La electromotor pot fi bucsile uzate , sau descentrate Mai exista si varianta ca bendix-ul sa aibe rolele uzate , si atunci "scapa" cand dai la cheie si nu invarte rotund. Bafta in continuare!
  14. Adrian V.

    adrian

    WD40 are multe intrebuintari , dar sa stii ca la butucul contactului nu este indicat sa il folosesti. Am inteles ca ai pus coroana noua , si electromotorul nou , deci teoretic ar fi exclus ca dantura coroanei sau/si bendix-ului sa fie uzate. Daca zici ca timp de 2luni a mers fara probleme este foarte putin probabil ca problema sa aibe la baza uzuri mecanice. Eu unul as merge pe verificarea instalatiei electrice ; cablurile si mufele/clemele de la electromotor si mai ales de la bobina starterului , si poate nu ar fi rau sa arunci o privire pe tot traseul cablurilor nu numai la capete. Asa cum spuneam si mai sus , atunci cand nu porneste din cheie , incearca sa dai direct curent la electromotor ( daca ai loc sa bagi mana la el cand este montat pe masina)
  15. Salut si bun venit Te rog sa intri si sa editezi propria prezentare. Ia drept model ceea ce au scris cei de dinaintea ta. Nu ne trebuie un CV complex , dupa cum vezi. Nume , varsta , masina , oras. Simplu !
×
×
  • Create New...