Jump to content

Adrian V.

Administrators
  • Content Count

    525
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    108

Adrian V. last won the day on December 19 2019

Adrian V. had the most liked content!

Community Reputation

193 Excellent

About Adrian V.

Personal Information

  • Genul
    Masculin
  • Varsta
    52
  • Localitate
    Bucuresti
  • Nationalitate
    roman
  • Marca autovehicul detinut
    Skoda SCOUT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Salut si Bun venit! pe acest forum Jos palaria pentru ca ai reusit sa treci pela topicul de prezentare Sunt multi care intra si uita sa dea "Buna ziua!" , lucru care mie mi se pare de bun simt Rasfoieste forumul , acomodeaza-te cu structira lui si nu ezita sa postezi de fiecare data cand simti nevoia. Folosete functia de "Cautare" pentru a nu deschide topicuri duplicat.
  2. Cazul asta o sa ajunga la fel ca cel al Elodiei : bataie de cap, nervi, spume, acuze de ambele parti , si.............fara finalitate
  3. Multa lume nu a inteles (inca!) faptul ca asta cu capacitatea mica a motoarelor este marketing pur, si ca din punct de vedere al cumparatorului este "tzeapa" Motoarele mici trebuiesc supra-alimentate si fortate maxim ca sa scoti ceva din ele. Si toate acestea se regasesc in consum , care de obicei ajunge la nivelul unui motor mai mare. Am avut ocazia sa merg cu Citroen C-Elisse , Toyota Corolla , Peugeot 301, toate cu motoare in trei pistoane ,de sub 1000cmc. In afara localitatii (extraurban) cat si in localitate (urban) erau foarte-foarte puturoase, si ca sa scoti putin nerv din ele trebuia sa mergi cu acceratia in podea (la blana). Consumul mediu era exagerat , adica undeva in jur de 10l/100km Si atunci unde este smecheria cu motoarele mici ?
  4. In specificatiile tehnice ale masinii ar trebui sa gasesti si codul jantelor Este vorba de cate gauri de prindere sunt si de diametrul pe care se afla acestea . Cel mai probabil poti gasi prin asimilare la dezmembrari. Eu din cate am aflat, acel kit de reparatie este OK, in sensul ca te scoate din necaz si poti merge linistit chiar si 100+ de kilometri Partea proasta este ca la vulcanizare trebuie un baiat destept care sa scoata solutia aia si abia apoi sa puna petic. Si nu prea se baga multi la munca asta.
  5. Salut Alex si bun venit printre noi In masura priceperii noastre vom incarca sa iti raspundem la toate intrebarile despre teoria si practica auto Bafta!
  6. Te rog sa treci pe la sectiunea de prezentare In caz contrar contul cat si postarea vor fi sterse
  7. Cel mai probabil este diesel , la capacitatea asta de motor S-ar putea ca un injector sa nu mearga in parametri Dat fiind faptul ca acum masinile nu mai merg reparate pe marginea santului, se impune in primul rand o diagnoza computerizata cu un program dedicat Opel ( in nici un caz cu OBD multi-marca)
  8. Buna Ioana Multumesc in primul rand pentru ca te-ai prezentat Am intrat pe site-ul Auto Data ( poti da un click AICI ) si am vazut ca motorul este in patru pistoane si nu in trei asa cum te-au informat gresit altii. Oricum, pana acum eu nu am auzit ca cei de la BMW sa fi dezvoltat vreun motor in trei pistoane , ca cei de la VW, Skoda, Dacia, si care or mai fi .
  9. Bun venit , Alex
  10. Daca masina nu are din fabrica incalzire in scaune , husa asta este varianta cea mai economica Si face si treaba . Atata ca trebuiesc avute in vedere urmatoarele : - priza brichetei va fi mereu ocupata - este nevoie de un spliter - siguranta de pe circuitul prizei s-ar putea sa fie subdimensionata - trebuie inlocuita cu una de o valoare mai mare
  11. Maine il sarbatorim , ca in fiecare an , pe cel care este Sfantul IOAN Un sincer LA MULTI ANI ! tuturor celor care poarta acest nume, sa fiti sanatosi si sa aveti petrecere frumoasa
  12. In afara de anvelope de iarna este necesara cunosterea masinii cat si a procedeelor de frana de motor Cand drumul este liber, sau intr-o parcare , incercati de cateva ori opriri cu frana de motor , pentru exercitiu. Vedeti cum si unde tine ambreiajul, si cat de tare trebue apasat pe pedala de frana pentru a fi eficienta. ABS-ul are limitele lui
  13. A avut o dauna, si cel mai probabil la deschiderea dosarului a primit o oferta de reparatie in regie proprie ( adica sa incaseze niste bani , fara sa faca dovada reparatiei) Initial l-a incantat suma propusa , dar cand s-a apucat sa cumpere piese si sa vada cat il duce reparatia s-a razgandit. Din pacate, atata timp cat optezi pentru regie proprie si semnezi cererea de despagubire "ca primaru" nu prea mai poti sa dai inapoi.
×
×
  • Create New...