Jump to content

Adrian V.

Administrators
  • Content Count

    554
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    115

Adrian V. last won the day on April 28

Adrian V. had the most liked content!

Community Reputation

204 Excellent

About Adrian V.

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 02/24/1964

Personal Information

  • Genul
    Masculin
  • Varsta
    52
  • Localitate
    Bucuresti
  • Nationalitate
    roman
  • Marca autovehicul detinut
    Skoda SCOUT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Salutare Marian si Bun venit! Acomodeaza-te cu structura forumului , rasfoieste-l de la cap la cpada , si dupa aceea posteaza acolo unde crezi ca este cazul Foloseste functia de "Cautare" ca sa nu deschizi subiecte paralele de discutie Bafta !
  2. Salut si bun venit Te rog sa iti treci un nume si eventual localitatea de resedinta La sectiunea de prezentare a masinii iti poti prezenta masina personala (nu este obligatoriu, dar ar fi frumos)
  3. Salut, In general acolo sunt niste clapete actionate mecanic , vaccumatic sau electric . Cel mai probabil una dintre clapete nu mai este actionata sau i-au sarit tijele alea de comanda si a ramas pe "rece". Ca sa umbli la ele ar trebui sa dai tot bordul jos. Stiu ca este o operatie migaloasa si costisitoare , dar nu ai alta varianta. Spor la treaba !
  4. Salut si Bun venit! Ma bucur ca ai dat curs invitatiei de a trece pe la sectiunea de prezentare Enjoy!
  5. Salut si Bun venit! Iti multumesc ca ai dat curs invitatiei adminilor de a trece pe la sectiunea de prezentare. Acomodeza-te cu structura forumului si ............ spor la treaba . Enjoy!
  6. Salut , Orice este posbil, dar trebuie tinut cont de costuri. Ca sa faci o astfel de conversie neparat trebuie sa iei legatura cu un electronist super-profesionist, iar in alta ordine de idei acel model de Audi sa aibe in productie si varianta cu comenzi pe volan ( adica nu iei volan de la A2,A3,A4 si vrei sa pui pe A1 care niciodata nu a avut asa ceva "de fabrica") Trebuie sa ai in vedere ca oricare dintre butoanele de comanda trebuie sa aibe o conexiune la instalatia masinii ; pentru asta sunt mufe speciale care daca esti foarte norocos ar trebui sa fie pre-echilate pe masina. Altfel , inseamna ca toate firele alea trebuiesc legate la instalatia masinii, si sincer este de munca acolo, iar in alta ordine de idei cel care s-ar baga la asa ceva trebuie sa "viseze" schemele circuitelor. Asa "la ochi", o astfel de modificare eu o preciez ca fiind in jur de 2.000RON
  7. Salut Cristi Bun venit pe acest forum In primul rand iti multumesc pentru faptul ca ai raspuns cererii administratiei de a trece pe la sectiunea de prezentare. Te rog sa rasfoiesti forumul , sa te acomodezi cu structura lui , si mai apoi sa postezi ori de cate ori este nevoie . Foloseste functia de cautare la deschiderea de noi topicuri , in asa fel incat sa nu avem dicutii paralele despre acelasi subiect. Pentru orice nelamurire poti apela cu incredere la oricare dintre admini Bafta !
  8. Buna Andreea si bun venit pe acest forum Te rog ca in prima faza sa te acomodezi cu structura forumului , dupa care sa postezi raspunsuri sau sa incepi noi topicuri Foloseste cu incredere functia de "Cautare" in asa fel incat sa evitam deschiderea de topicuri paralele . In josul forumului este si o sectiune de anunturi; mergi acolo si creeaza o postare cu detalii despre gama de piese comercializate cat si date de contact pentru eventuale comenzi ( telefon , link, site, facebook, etc...) Bafta in continuare ! P.S. Ma bucur ca ai inteles mesajul administratiei de a trece pentru inceput pe la topicul de prezentare Ai o "bila alba" din partea mea. Sunt foarte multi care nu au inteles ca este de bun simt sa dea "Buna ziua" cand intra intr-o incapere.
  9. Salut, Cel mai probabil eroarea aceea impiedica circuitul de pornire din calculatorul motorului sa fie activ. Si nu este gandita rau : lipsa presiune ulei = lipsa ungere = motor "prajit" Eu zic ca intr-o prima faza sa incerci sa identifici sonda de presiune de ulei si eventual si senzorul de nivel ulei , si sa vezi daca nu cumva sunt contactele de la mufele electrice oxidate. Da-le eventual cu niste spray de contacte , sau la limita cu WD40.
  10. Un sincer LA MULTI ANI! tuturor celor care astazi serbeaza ziua numelui Multa sanatate si sa dea Domnul sa ne intram in normal cat mai curand posibil
  11. Salut si Bun venit! pe acest forum Te rog sa te acomodezi intai cu structura forumului , dupa care sa postezi la oricare dintre sectiuni , fie ca raspunzi , fie ca deschizi un nou subiect de discutie .
  12. Mai jos aveti un filmulet preluat de pe youtube care (ca la Gazeta de perete) intra la categoria "Asa NU" Mecanicii lu' peste prajitCardanul se scoate de la diferentialSi daca tot il scoti de la cutie se pune un lant pe sub el , altfel risti sa se infiga in pamant , si atunci sa vezi "distractie"
  13. Salut , Eu ma indoiesc serios de kilometrii aratati la bord, chiar daca a fost "a unui mos/babe care mergea doar duminica la biserica" Este "umblat" la kiolmetri In alta ordine de idei, motorul asta de 2litri este in doua variante : de 140Cp si de 170Cp diferenta este de soft , si nimic altceva. Astea sunt motoare destul de fiabile, si daca sunt intretinute corespunzator pot trece usor de 500.000Km fara probleme
×
×
  • Create New...