Jump to content

Adrian V.

Administrators
  • Content Count

    446
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    95

Adrian V. last won the day on February 21

Adrian V. had the most liked content!

Community Reputation

177 Excellent

About Adrian V.

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 02/24/1964

Personal Information

  • Genul
    Masculin
  • Varsta
    52
  • Localitate
    Bucuresti
  • Nationalitate
    roman
  • Marca autovehicul detinut
    Skoda SCOUT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. LA MULTI ANI ! tuturor femeilor din viata voastra
  2. Salut , In primul rand te rog ca inainte de postare sa iti editezi singur topicul si sa nu faci economie de litere. Nu stiu cat timp scutesti cand scrii "BNZ" in loc de "BENZINA", dar eu unu' vreau sa dam un format placut ochiului acestui forum In alta ordine de idei , fiecare dintre motorizari are plusurile si minusurile ei , asa ca depinde numai si numai de tine pe care sa o alegi. Taxele sunt in functie de capacitatea motorului si nu de tipul combustibilului folosit , iar in ceea ce priveste intretinerea intai vezi cam care ar fi parcursul anual mediu si pune pe hartie , in paralel pentru fiecare motor in parte ce inseamna consum combustibil , filtre , ulei si la final o sa vezi singur care este optiunea mai economica .
  3. Un filmulet cu linia de productie Dati click AICI
  4. Salut si Bun venit ! Drumuri bune in continuare. Nu ezita sa postezi la oricare dintre topicurile forumului .
  5. Salut , Eu unu' nu am sesizat acest aspect. O posibila varianta ar fi aceea a inlocuirii motorinei cu gaz ( sau macar a unei parti ). Gazul ( gaz lampant , cum ii spunea inainte) este un bun substitut al motorinei , cu preturi de productie mult mai mici , dar care nu dezvolta aceeasi putere in motor, fapt care te face sa apesi mai mult pedala de acceleratie si implicit sa creasca consumul. Este doar o presupunere , deci nu trebuie luata ca drept adevarul absolut . Pana la proba contrarie. P.S. Te rog sa treci pe la topicul de prezentare membri. Multumesc !
  6. La 7.800EURO ia-ti o masina cu motor diesel de macar 1.6ltr si o sa fii mult mai multumit . Astea cu motor de 1.2 ltr sunt "gloaba" rau de tot , si trebuiesc forjate ca la balamuc ca sa scoti ceva din ele , iar consumul este comparabil cu cel al unui motor de 1.6 sau 1.8 . Sunt strategii de marketing , ca vezi Doamne , este motorul mai mic si consuma mai putin. P.S. Te rog sa treci pe la topicul de prezentare In alta ordine de idei , posteaza doar intr-un singur loc . Nu da textului "copy/paste" , pentru ca mai apoi sa il pui la mai multe topicuri . Merci !
  7. Aia nu este bujie care sa fi functionat normal. Are probleme cu "mancat" ulei ? Ai urmarit nivelul pe joja de la schimbul anterior s pana acum cat ai mers ? Nivelul cum este ?
  8. Salut si bun venit !
  9. Salut si bun venit !
  10. Daca era sonda lamda ar fi trebuit sa iasa si pe tester. Daca dupa curatarea ei s-a schimbat mersul , poate ca ar trebui sa o inlocuiesti. Testerul era dedicat pentru Mercedes , sau multi-marca ?
  11. Salut si Bun venit Te asteptam cu intrebari si cu postari in domeniul auto , si nu numai . Avem o multime de sectiuni , asa ca esti liber sa intri si sa postezi acolo unde crezi de cuviinta.
  12. Salut , Cel mai probabil ai o problema pe circuitul de alimentare cu combustibil . Verifica filtrul de motorina , teava de TUR din rezervor pana la filtru, si mai departe de la filtru la pompa. Nu trebuie sa ai nici un fel de pierdere de motorina. Cand porneste , motorul merge frumos ? Scoate fum excesiv negru sau alb-albastrui ?
  13. Salut , Unele dintre masini nu se pot tura "in gol" mai mult de 3000Rpm , pentru ca au o protectie electronica pusa pe motor. Rateurile pot fi provocate de functionarea necorespunzatoare a unei bujii. Daca o bujie nu functioneaza in parametri niciodata nu o sa fie data pe tester ca eroare. Deci , incearca sa dai bujiile afara si vezi ce culoare au . O bujie care functioneaza normal ar trebuii sa fie de o culoare caramizie , daca motorul "mananca" ulei este neagra , daca are prea multa benzina este mai albicioasa.
  14. Salut , Poti sa iei filtre MANN , iar ca ulei alege un 10W40 sau 15W40 , pentru ca au o vascozitate mai mare. Motorul fiind un motor cu un grad destul de mare de uzura , are nevoie de un ulei mai vascos , altfel atunci cand se incalzeste pot aparea scaderi ale presiunii uleiului. Pentru toti cei care vor sa se documenteze mai amanuntit ii rog sa dea click pe Vascozitate lubrifianti
  15. Salut si bun venit !
×
×
  • Create New...