Jump to content

Tipu Ryan Florin

Moderators
  • Content Count

    113
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Tipu Ryan Florin last won the day on March 26

Tipu Ryan Florin had the most liked content!

Community Reputation

12 Good

About Tipu Ryan Florin

  • Rank
    Advanced Member

Personal Information

  • Genul
    Feminin

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Un tip se intoarce acasa dupa o seara lunga. Intra tiptil in casa, ca sa nu fie auzit, si se indreapta spre scara spre dormitor. Din nefericire greseste prima treapta, si, incercand sa se agate de balustrada, se rasuceste si cade in fund. Cele doua sticle de whiskey din buzunarele de la spate se fac tandari.Strangand puternic din dinti ca sa nu urle de durere, se ridica, isi da pantalonii jos si se uita in oglinda din hol. Fundul lui taiat in zeci de locuri sangera puternic. Cu greu reuseste sa gaseasca o cutie mare de plasturi, si, cu ajutorul oglinzii, incepe sa puna cate un plasture unde vede sangele curgand. Cu chiu cu vai reuseste apoi sa ajunga in pat.Dimineata sotia se uita chioras la el si ii zice:- Iar ai venit beat azi noapte...- De ce spui asta? intreba el cu o privire ingenua.- Poate nu din cauza usii de la intrare lasata larg deschisa, Poate nu din cauza cioburilor de pe trepte, poate nu din cauza darelor de sange de prin casa, poate nu din cauza ochilor tai injectati. Dar cu siguranta din cauza plasturilor lipiti pe oglinda !
  2. Tipu Ryan Florin

    Cum vede bula o scoala ideala?

    La scoala profesora intreba pe fiecare cum ar fi scoala ideala! - Maria, tu ce zici? - Eu cred ca avem deja o scoala ideala! - Foarte frumos Maria, dar tu Mihai? - Pai, nu ar strica niste manuale noi, o recreatie mai lunga si mancarea de la cantina mai buna. - Bravo Mihai ! - Si tu Bula ce crezi ? Cum ar trebuie sa fie scoala ideala ? Bula foarte iritat : - Inchisa doamna!! Inchisa!!
  3. Militarul nord-coreean care a dezertat în Coreea de Sud în 2017 este fiul unui general, dar susţine că majoritatea tinerilor din Coreea de Nord nu îi sunt loiali lui Kim Jong-un, conform unui ziar japonez, scrie The Guardian. Fuga lui Oh Chong Song prin satul Panmunjom de la graniţă, în timp ce soldaţii nord-coreeni trăgeau asupra lui, a fost un subiect discutat la nivel internaţional în 2017, relatează News.ro. Oh, în vârstă de 25 de ani, este fiul unui ofiţer de rang înalt, conform ziarului japonez Sankei Shimbun. În ciuda faptului că a fost născut într-o poziţie privilegiată, el nu este fidel conducerii statului nord-coreean. „În Coreea de Nord, oamenii, în special generaţia tânără, sunt indiferenţi unii faţă de ceilalţi, faţă de politică şi lideri şi nu există niciun sentiment de loialitate”, a precizat el. Oh se simte „indiferent” faţă de Kim Jong-un şi nu este interesat de felul în care prietenii lui îl văd pe liderul nord-coreean. „Probabil 80% din generaţia mea se simte indiferentă şi nu are niciun fel de loialitate”, a afirmat el. „Este normal să nu fii interesat sau loial din moment ce sistemul ereditar este luat ca atare, indiferent de incapacitatea de a hrăni oamenii”, a precizat Oh. Oh a negat informaţiile din Coreea de Sud conform cărora este acuzat de crimă în Coreea de Nord. După nişte probleme nespecificate cu prietenii, se arată în articolul din Sankei, el a început să consume băuturi alcoolice. Când se afla în drum spre postul său, el a trecut ilegal de un punct de securitate şi, temându-se că va fi executat, a decis să continue să meargă. „M-am temut că aş putea fi executat dacă mă întorc aşa că am trecut graniţa”, a afirmat el, adăugând că nu are niciun regret. Ziarul susţine că serviciile secrete japoneze au confirmat identitatea lui Oh. Un videoclip scurt postat pe site-ul ziarului îl arată pe Oh purtând o geacă neagră şi o bluză albă, vorbind cu un accent nord-coreean. Nu îi este dezvăluită faţa. „Simţeam că suntem la un pas de război cu SUA”, a afirmat Oh. El a adăugat că îi înţelege pe foştii colegi care au tras în el: „Dacă nu ar fi tras, ar fi fost pedepsiţi aspru. Aşa că dacă aş fi fost în locul lor, aş fi făcut la fel”. sursa aici
  4. Sub capota se regaseste o motorizare supraalimentata cu opt cilindri in V si capactatea de 5.4 litri, care lucreaza alaturi de o cutie manuala in sase trepte de viteza. Persoanele dezamagite ca nu au fost selectate sa cumpere un Ford GT de ultima generatie au o noua alternativa la dispozitie. Este vorba despre un Ford GT de generatie anterioara, care nu a fost niciodata inmatriculat. Fabricat in urma cu aproape un deceniu si jumatate, in cursul anului 2005, exemplarul cu pricina este oferit la vanzare alaturi de toate documentele pe care te-ai astepta sa le primesti atunci cand cumperi o masina noua. Nu la fel se poate spune si despre pretul de achizitie. Mai precis, acest Ford GT de culoare rosie, cu dungi albe si jante forjate, va parasi podeaua dealer-ului Golf Mill Ford doar daca cineva achita suma de 450.000 de dolari. Vorbim, asadar, despre o nota de plata care este de trei ori mai mare comparativ cu cea platita de primul proprietar in urma cu aproape un deceniu si jumatate, in cursul anului 2005: undeva in jurul a 156.000 de dolari. Din acest punct de vedere, respectivul Ford GT aduce extrem de mult cu noua generatie. Este insa singura asemanare majora, ultimul model renuntand la V8-ul cu compresor mecanic in favoarea unui V6 cu doua turbine. Tot pentru 450.000 de dolari, clientii cu dare de mana pot achizitiona un Lamborghini Aventador cu motor V12 si cateva optionale spectaculoase sau, de ce nu, doua automobile Porsche - aproape in orice combinatie. sursa aici
  5. Se pot spune multe despre soferii din Romania, insa nu si ca acestia nu ar avea gusturi la masini. Ba dimpotriva: tot ce vezi pe-afara, gasesti si pe drumurile pline de gropi ale patriei noastre. Uneori chiar si mai mult decat atat, dupa cum este cazul acestui Nissan Skyline R34 in patru usi. Lansat pe piata la sfarsitul anilor '90, sedanul de origine japoneza nu s-a vandut niciodata si in Europa insa, intr-un fel sau altul, un astfel de exemplar a ajuns de curand pe strazile orasului Alba Iulia. Imaginile masinii de culoare argintie, cu volan pe partea dreapta, au fost publicate pe site-ul olandez Autogespot, acolo unde regasim si alte fotografii cu bolizii care circula pe drumurile pline de gropi ale Romaniei. Revenind la acest Nissan Skyline R34 in patru usi, informatii oficiale cu privire la motorizarea ascunsa sub capota sedanului de origine japoneza nu exista de niciun fel, dar un benzinar aspirat in sase cilindri, de 2.5 litri si aproximativ 200 de cai putere, reprezinta una dintre numeroasele posibilitati. Alte masini interesante - unele chiar mult mai tari, insa nu la fel de rare, care pot fi admirate pe strazile patriei noastre sunt Bentley Bentayga, Rolls-Royce Cullinan, plus o multime de AMG-uri, Porsche-uri si Lamborghini-uri. Sursa foto Nissan Skyline R34 in patru usi: Autogespot sursa aici
  6. Sa cumperi o masina noua dintr-un alt stat al Uniunii Europene poate insemna economii de mii de euro, in conditiile in care aderarea a eliminat taxele vamale, iar taxa pe valoarea adaugata (TVA) se plateste in tara in care se face importul, arata un studiu publicat de Centrul European al Consumatorilor Romania (eccromania.ro). Analiza a fost facuta pe 12 tari europene si pe 15 modele care se vand cel mai bine in Romania. Polonia este tara cu cele mai ieftine masini, urmata de Ungaria. Cehia este, din punctul de vedere al preturilor la automobile, o tara a contrastelor. In cazul unor marci, dealerii auto au cele mai bune preturi, in timp ce alte marci se vand cel mai scump, in comparatie cu alte tari europene. Romania face parte din categoria tarilor cu preturi medii sau mici. Din 15 modele analizate de CECR, doar Opel Zafira are cel mai mic pret fara taxe in tara. Polonia are cel mai bun pret pentru opt modele, Ungaria – pentru patru modele, iar Cehia este cea mai buna afacere pentru doua masini. Cele mai mari preturi sunt inregistrate in Germania (noua modele din 15), Austria si Cehia (cate doua modele). Spania, Belgia si Franta se afla, de asemenea, in randul tarilor cu preturi mari. Volkswagen mai ieftin cu 4.300 de euro in Polonia Cea mai mare diferenta de pret intre Romania si o alta tara din UE este inregistrata in cazul modelului Volkswagen Touran Conceptline 102 PS, care costa in Polonia aproximativ 12.350 de euro, cu peste 4.300 de euro mai mult decat in Romania. In Germania, acelasi model costa in jur de 19.250 de euro. Cu TVA platit in Romania, adica 19%, pretul autoturismului urca la 14,700 de euro, adica mai putin decat costa masina fara taxe in Romania (16.700 de euro). La TVA se mai adauga si taxa de inmatriculare, taxa de poluare, contravaloarea certificatului de inmatriculare, costul placutelor de inmatriculare. Cumparat din Romania, cu toate taxele incluse, Volkswagen Touran Conceptline costa peste 19.800 de euro. Pretul masinilor este cel recomandat de UE dealerilor auto si nu include promotii si reduceri de preturi. De altfel, toate modelele Volkswagen incluse in studiu sunt mai ieftine cu cateva mii de euro in Polonia, la pretul fara taxe recomandat de Comisia Europeana – 16.378 de euro in Romania fata de 13.995 de euro in Polonia pentru Volkswagen Passat Trendline, pret cu 1.000-1.500 de euro mai mic pentru Golf Trendline si Polo Trendline. In cazul automobilelor Skoda Fabia Ambiente, Polonia si Ungaria au cele mai bune preturi. Ungaria vine cu cele mai bune oferte si pentru Peugeot 207 Trendy, Renault Clio si Fiat Grande Punto. Pentru Suzuki Swift, cea mai profitabila afacere se face in Cehia. Tot in aceasta tara exista cel mai bun pret pentru Renault Privilege, dar suma este doar cu 350 de euro mai mica decat cea platita in Romania. Pe de alta parte, Cehia vinde cel mai scump masinile Opel Astra si Zafira. De altfel, cumparatorii europeni de Opel Zafira trebuie sa vina in Romania pentru a face cea mai buna afacere. Pretul recomandat pentru acest model este de 15.900 de euro, cel mai mic din UE. Achizitii de masini vechi Pentru masinile vechi cumparate din UE, taxa pe valoarea adaugata se plateste in tara in care se face achizitia si numai daca vanzatorul este o companie. Daca autoturismul este cumparat de la o persoana fizica, nu se plateste TVA. Valoarea acestei taxe este stabilita de fiecare stat in parte si variaza intre 15% (Cipru, Luxemburg si Marea Britanie) si 25% (Suedia si Danemarca). In Romania TVA este de 19% din pretul produsului. Pasi de urmat Exista firme specializate care pot asigura transportul masinii, dar cumparatorul se poate intoarce in tara si la volanul automobilului cumparat din strainatate, cu numere provizorii. Numerele de tranzit sunt utilizate pentru transportul vehiculelor dintr-o tara UE in altul si au o durata de valabilitate redusa – cateva zile, de cele mai multe ori. De regula, aceste numere pot fi obtinute de la serviciile de inmatriculare din statul din care este cumparat automobilul. De asemenea, e nevoie de o asigurare temporara de raspundere civila auto pentru drumul de intoarcere in tara. Cartea de identitate a automobilelor noi achizitionate dintr-un alt stat membru, care nu au mai fost inmatriculate, este eliberata de Registrul Auto Roman, pe baza unei cereri care poate fi descarcata de pe site-ul RAR. Unde se vand cele mai ieftine si cele mai scumpe masini (preturi recomandate de CE, in euro, fara taxe) Renault Clio 1.5 DCI Expression Romania: 11.092 Cel mai ieftin: Ugaria: 9.947 Cel mai scump: Germania: 13.950 Renault Privilege 2.0DCI 150 Romania: 19.160 Cel mai ieftin: Cehia: 18.793 Cel mai scump: Germania: 25.000 Volkswagen Polo Trendline 60 PS 5G 2 Romania: 9.465 Cel mai ieftin: Polonia: 8.881 Cel mai scump: Germania: 10.126 Volkswagen Golf Trendline 80 PS 5G 2T Romania: 11.315 Cel mai ieftin: Polonia: 10.687 Cel mai scump: Belgia: 14.133 Volkswagen Touran Conceptline 102 PS Romania: 16.699 Cel mai ieftin: Polonia: 12.353 Cel mai scump: Germania: 19.248 Volkswagen Passat Trendline 102 PS 5G 4T Romania: 16.378 Cel mai ieftin: Polonia: 13.995 Cel mai scump: Germania: 19.580 Skoda Fabia Ambiente 1,2/51 KW Romania: 7.996 Cel mai ieftin: Ungaria: 6.280 Cel mai scump: Austria: 9.489 Skoda Fabia Ambiente 1,6/75 KW Romania: 11.813 Cel mai ieftin: Polonia: 9.031 Cel mai scump: Germania: 13.151 Opel Astra AST5D Enjoy Z1.4XE Romania: 12.981 Cel mai ieftin: Polonia: 12.466 Cel mai scump: Cehia: 17.586 Opel Zafira ZAF5D Enjoy Z1.8XER 140HP Romania: 15.896 Cel mai ieftin: Romania: 15.896 Cel mai scump: Cehia: 21.531 Kia cee’d SW 1.6dsl MT EX Romania: 15.375 Cel mai ieftin: Polonia: 12.481 Cel mai scump: Franta: 217.558 Fiat Grande Punto 1.3 mjet Dynamic 75HP Romania: 11.261 Cel mai ieftin: Ungaria: 10.202 Cel mai scump: Austria: 13.222 Peugeot 207 Trendy 1,495 ch Ess Romania: 10.292 Cel mai ieftin: Ungaria: 8.982 Cel mai scump: Germania: 13.151 Toyota Yaris 1.33P 5DR Romania: 11.426 Cel mai ieftin: Polonia: 9.689 Cel mai scump: Germania: 13.529 Suzuki Swift GL-A Romania: 9.800 Cel mai ieftin: Cehia: 8.555 Cel mai scump: Germania: 12.087 sursa aici
  7. A fost odată un Senior care hotărâse să facă o excursie prin Europa. Ajungând în Marea Britanie, din aeroport a cumpărat un ghid de călătorie ce cuprindea castelele ce pot fi vizitate în M. Britanie, în el fiind menționate zilele și orele de vizită, uneori acestea fiind foarte limitate. Pe una dintre paginile ghidului, Seniorul a văzut o ofertă specială "Castelul Vieții Tale." Din fotografiile prezentate, castelul nu este mai bun sau mai rău ca altele... Ghidul mai indica că, din motive care vor fi anunțate mai târziu, pentru vizitarea castelului nu se percepe taxa la intrare, ci la ieșire, iar coordonarea zilei și orei vizitei, urmează a se face individual, la numărul de telefon indicat. Intrigat de oferta neobișnuită, domnul de cum ajunge la hotel, formează numărul de telefon și se înțelege cu proprietarul despre data călătoriei. Totul în lume decurge după anumite legi, era inscripționat la intrarea în castel, iar la ușă domnul a fost întâmpinat cu foarte multă amabilitate către un om îmbrăcat într-o fusta tipic scoțiană, în carouri. - Ceilalți vizitatori au intrat deja? – se interesează turistul. - Ceilalți vizitatori??? – se miră omul. Nu, numai e nimeni, vizitele în Castelul nostru se efectuează individual și nici serviciile unui ghid nu oferim. Nespunând nimic cu referire la programul de lucru, el a început ai povesti turistului istoria castelului și a făcut o trecere în revistă a tuturor lucrurilor notabile ce pot fi admirate acolo: tablourile de pe pereți, sala cu modele de armuri de lângă intrare, armele militare din cameră sub scări, catacombele și camera de tortură din temniță. Când a terminat povestirea, el i-a înmânat vizitatorilor o lingură și a cerut ca pe parcursul întregii călătorii să țină lingura cu partea concavă în sus. - Și asta de ce? – a întrebat el nedumerit. - Astea sunt regulile noastre. Noi nu percepem o taxă de intrare, iar costul excursiei îl stabilim în felul următor: fiecărui vizitator îi dăm o lingură, umplută cu nisip fin, în acesta fiind exact o sută de grame de nisip, iar fiecare care intră pe tot parcursul vizitei trebuie să poarte această lingură cu el. După finisarea călătoriei, măsurăm nisipul rămas în lingură, iar pentru fiecare gram lipsă se achită o Liră sterlină ... - Și dacă nu vărs nici un gram? - Oh, în acest caz, vizita este gratuită. Vizitatorul a fost surprins și amuzat de o astfel de condiție. Gazda primitoare a umplut lingura cu nisip și excursia Senior-ului a început. Încrezător în puterea mâinilor sale, el a început să urce încet treptele, neluându-și privirea de la lingura. În partea de sus, lângă galeria de tablouri, el a decis să nu meargă, pentru că vântul sufla puternic și ar putea vărsa nisipul. Se coboară sub scări pentru a ajunge la sala cu arme militare, însă stând sub scară, își dă seama că, pentru a ajunge în acea sală, trebuie să sară peste o balustradă. Lucru care nu iar fi pus viața în pericol, dar care la sigur avea să ducă la vărsarea nisipului din lingură, așa că, se limitează să examineze camera de la distanță. Pentru același motiv, Seniorul nu s-a coborât în temniță, deoarece trebuia să coboare pe niște scări foarte abrupte. Foarte mulțumit de faptul că a păstrat conținutul din lingură intact, a început să se îndrepte spre locul de unde și-a început turul. Acolo era așteptat de persoana în fustă scoțiană, cu o balanță în mână. Seniorul a golit conținutul din lingură în balanță și așteptată nerăbdător rezultatul. - Surprinzător, ați pierdut doar jumătate de gram, ceea ce înseamnă că, nu trebuie să plătiți nimic pentru vizita efectuată – spune proprietarul. - Mulțumesc. - Ți-a plăcut vizita? - Întrebă la sfârșit omul în fustă. Turistul, după un moment de ezitare, decide să fie sincer. - De fapt, nu prea. Tot timpul m-am gândit la nisip și nu am reușit să examinez ceea ce era în jur meu. - Foarte regretabil!!... Știi, voi face o excepție pentru tine. Din nou, voi umple lingura ta, pentru că astea sunt regulile, dar de data asta uită de nisip, chiar dacă îl verși pe tot, nu vei plăti nimic pentru vizită. Unica condiție e că, trebuie să reușiți în 12 minute, deoarece după asta trebuie să vină alt vizitator. Fără a risipi nici un moment, domnul a luat lingura și a fugit spre sala de lângă antreu, pentru a arunca o privire rapidă la exponatele de armură. După asta repede a coborât pe scări în temniță, nisipul deja îl vărsase tot, dar asta nu mai conta. Acolo el nu a petrecut nici un minut, pentru că timpul se scurgea destul de repede. Repede începe să alerge spre camera de sub scări, unde erau depozitate armele, dar aruncând o privire la ceas, și - a dat seama că au trecut deja unsprezece minute. Timp pentru a vizita camera cu arme nu mai avea, de aceea se hotărăște să plece spre ieșire, unde era așteptat de proprietar. - Văd că nu aveți nimic nisip în lingură, lucru ce mă face să cred că, nefiind obligat să aveți grija nisipului, de data asta excursia va plăcut. Vizitatorul nu a răspuns imediat. - De fapt, nu - a spus el în cele din urmă - Mă gândeam cum să nu întârzii, chiar dacă am vărsat tot nisipul, nu am primit nici o plăcere. Omul în fustă își aprinde pipa și spune: - Există oameni care trec prin ”Castelul Vieții” lor, încercând să nu plătească pentru nimic, și nu se pot bucura de această călătorie. Mai sunt și alții, care întotdeauna sunt grăbiți, pierd repede totul și nu pot obține plăcere. Puțini înțeleg știința vieții. Ei descoperă fiecare ungher și se bucură de fiecare moment. Ei știu că trebuie să plătească pentru tot, dar înțeleg că în viață sunt lucruri pentru care se merită să plătești.
  8. Bolile care te vor împiedica să obții permisul auto. Ministerul Sănătății a lansat un proiect de act normativ care restricționează dreptul de conducere a unui autovehicul de către persoanele care au anumite boli. Românilor cu probleme cardiace sau diabet le va fi mai dificil să obțină permisul auto, potrivit avocatnet.ro. Persoanele care doresc obținerea permisului de conducere auto și care suferă de afecțiuni cardiovasculare sau diabet zaharat vor putea obține mai greu dreptul de a conduce un autovehicul, potrivit unui proiect de act normativ lansat recent în dezbatere publică de către Ministerul Sănătății. Proiectul a fost lansat recent în dezbatere pe site-ul Ministerului Sănătății, iar pentru a se putea aplica, ordinul are nevoie de aprobarea ministrului și de publicare în Monitorul Oficial. Proiectul de ordin pentru modificarea şi completarea Normelor minime privind aptitudinile fizice şi mentale necesare pentru conducerea unui autovehicul, aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.162/2010 prevede modificarea condițiilor de sănătate pe care trebuie să le îndeplinească o persoană pentru a obține dreptul de a conduce un vehicul. sursa aici
  9. Grupul american General Motors vrea să lanseze mașini fără volan și fără pedale, iar acestea ar putea să apară pe șosele începând cu 2019, scrie The Verge. Acestea vor fi autonome și complet electrice și vor fi produse în fabrica sa din Orion, Michigan. General Motors testează deja modele electrice Chevrolet Bolt care se conduc singure pe străzile din San Francisco și Phoenix. Grupul a făcut la CES o prezentare a conceptului. Mai mult, gigantul cere o derogare de la reglementările privind siguranța traficului, deoarece o astfel de mașină nu corespunde cu legislația actuală. Autoturismele respective ar urma să fie conduse de inteligența artificială. Constructorul american pariază pe integrarea verticală Producătorii auto și companiile de tehnologie sunt într-o cursă contra cronometru pentru dezvoltarea mașinilor autonome. General Motors a achiziționat anterior Cruise Automation cu 600 de milioane de dolari și a achiziționat producătorul de senzori Strobe, ceea ce arată că gigantul auto pariază pe o integrare verticală. De asemenea, General Motors este investitor în serviciul de transport Lyft, un rival al Uber din SUA. O altă companie care are o abordare similară este Tesla, care dezvoltă propriul sistem numit Autopilot (pilot automat – n.r.). sursa aici
  10. Viitoarea taxă de mediu nu va fi de primă înmatriculare. Ministrul Mediului, Graţiela Gavrilescu, susţine că noua taxă de mediu nu este gata şi a lăsat de înţeles, la sfârşitul audierilor din Parlament, că termenul de luna martie pentru elaborarea unei noi taxe ar putea fi decalat. Întrebată dacă luna martie va mai rămâne ca termen pentru elaborarea noii taxe, Gavrilescu a precizat faptul că „studiile toate durează şi ne dorim ca aceste studii să fie bine efectuate. Durează un pic mai mult, dar mai bine mai mult şi sigur, decât să ne pripim şi să nu iasă un lucru bun”. sursa aici
  11. ANAF vinde un Cielo cu prețul de pornire sub 1.000 de lei. Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) organizează joi, 15 martie, cu începere de la ora 14.00, la sediul strada Amaradia, nr. 93-95, etaj. 1, cam. 101, Craiova, județul Dolj, o primă licitaţie pentru vânzarea unui autoturism marca Daewoo Cielo. ANAF vinde un Cielo cu prețul de pornire sub 1.000 de lei. Detalii tehnice: culoare gri poly an fabricaţie 2003 capacitate cilindrică 1498cmc/63kw rulaj neidentificat combustibil benzinză + GPL nr. înmatriculare OT-06-BVF la data inspecției autovehiculul era garat prezenta degradări avansate. Preţul de evaluare/pornire al licitației, care are loc prin Direcţia Generală Executări Silite Cazuri Speciale – Serviciul Executări Silite Cazuri Speciale Regional Craiova, este de 480 lei. Și anul trecut, la începutul lunii noiembrie, ANAF a scos la vânzare o Dacia 1310 la preț de chilipir. sursa aici
  12. Atelierul american de tuning Hennessey intenționează să-și recâștige titlul de cel mai rapid super-car de pe planetă cu modelul Venom F5. Hennessey Venom GT a fost unul dintre cele mai performante super-car-uri de pe planetă, fiind propulsat de benzinarul twin-turbo V8 de 7.0 litri, ce dezvolta peste 1,470 CP. Pentru a face actualul Venom F5 cel mai rapid super-car din lume Hennessey va dezvolta un motor nou V8 de 8.0 litri, care ar putea livra peste 1,600 CP. Pentru un asemenea rezultat nu este exclusă instalarea a 4 turbocompresoare, iar decizia finală și datele tehnice vor fi dezvăluite după concursul Pebble Beach Concours d’Elegance din acest an. Scopul principal al efortului depus este de a instala un nou record de viteză, neatins oficial până acum, unul simbolic, de 300 mile pe oră, sau circa 483 km/h. Suedezii de la Koenigsegg nu vor fi deacord cu această declarație, afirmând că modelul lor, Agera RS poate atinge această viteză, fapt, însă, nedemonstrat practic. Afară de Koenigsegg, cei de la Hennessey sunt siguri că și francezii de la Bugatti pregătesc un răspuns pe cinste, având în vedere faptul, că Bugatti Veyron a reușit să devină cândva cel mai rapid super-car. sursa aici
  13. Atelierul american de tuning Hennessey intenționează să-și recâștige titlul de cel mai rapid super-car de pe planetă cu modelul Venom F5. Hennessey Venom GT a fost unul dintre cele mai performante super-car-uri de pe planetă, fiind propulsat de benzinarul twin-turbo V8 de 7.0 litri, ce dezvolta peste 1,470 CP. Pentru a face actualul Venom F5 cel mai rapid super-car din lume Hennessey va dezvolta un motor nou V8 de 8.0 litri, care ar putea livra peste 1,600 CP. Pentru un asemenea rezultat nu este exclusă instalarea a 4 turbocompresoare, iar decizia finală și datele tehnice vor fi dezvăluite după concursul Pebble Beach Concours d’Elegance din acest an. Scopul principal al efortului depus este de a instala un nou record de viteză, neatins oficial până acum, unul simbolic, de 300 mile pe oră, sau circa 483 km/h. Suedezii de la Koenigsegg nu vor fi deacord cu această declarație, afirmând că modelul lor, Agera RS poate atinge această viteză, fapt, însă, nedemonstrat practic. Afară de Koenigsegg, cei de la Hennessey sunt siguri că și francezii de la Bugatti pregătesc un răspuns pe cinste, având în vedere faptul, că Bugatti Veyron a reușit să devină cândva cel mai rapid super-car. sursa aici
  14. Lovitură pentru proprietarii de mașini vechi! O nouă lege care îi va afecta pe toți a apărut în Monitorul Oficial, efectele acesteia intrând în vigoare în luna mai a anului 2018. La fiecare inspecție tehnică periodică (ITP), autoturismele vor trece sau nu de verificare în funcție de gravitatea defectelor pe care le au, potrivit unui act normativ care a apărut recent în Monitorul Oficial. Mai exact, autovehiculele vor putea trece de inspecție cel mult cu defecte minore, iar dacă va fi vorba de defecte mai grave, acestea vor trebui reparate în maximum 30 de zile. De asemenea, respectivul act normativ prevede că automobilele mai vechi de 12 ani vor necesita anual ITP, menționează avocatnet.ro. Potrivit sursei citate, noile reguli pentru desfășurarea inspecțiilor tehnice la mașini sunt incluse în Legea nr. 260/2017 pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului nr. 81/2000 privind certificarea încadrării vehiculelor înmatriculate sau înregistrate în normele tehnice privind siguranța circulației rutiere, protecția mediului și în categoria de folosință conform destinației, prin inspecția tehnică periodică. Documentul a apărut, săptămâna trecută, în Monitorul Oficial, astfel că se va aplica de la 20 mai 2018. În urma fiecărei verificări tehnice, autovehiculele vor trece de inspecție doar dacă au, în cel mai rău caz, defecte mici. Mai precis, „în cazul în care la inspecția tehnică periodică se constată doar deficiențe minore, se consideră că inspecția a fost trecută, iar vehiculul nu mai este supus din nou inspecției”. Totuși, dacă la verificări vor fi găsite defecte majore sau defecte periculoase, mașinile nu vor trece de inspecție și proprietarii vor fi nevoiți să le repare în cel mult 30 de zile. „În cazul în care la inspecția tehnică periodică se constată deficiențe majore, se consideră că inspecția nu a fost trecută. Este necesară o nouă inspecție a vehiculului în maximum 30 de zile de la inspecția inițială. În cazul în care la inspecția tehnică periodică se constată deficiențe periculoase, se consideră că inspecția nu a fost trecută. Este necesară o nouă inspecție a vehiculului în maximum 30 de zile de la inspecția inițială”, se arată în noua lege. sursa aici
  15. In Romania, tara cu cele mai multe accidente mortale pe cap de locuitor, traficul este un cosmar. Lipsa educatiei, lipsa agentilor de politie pe strazi si lipsa infrastructurii sunt principalele cauze. Acest cosmar devine colosal atunci cand ploua: soferii parca se pierd, nu mai stiu ce sa faca si uita complet regulile de circulatie. 1. Sigur ai presiunea care trebuie in roti? Una din principalele reguli ale sofatului in siguranta este sa ai mereu presiunea optima in anvelope. Asta iti asigura o aderenta buna pe asfalt, dar si o franare eficienta. Si mai important decat presiunea optima pe asfaltul uscat este ca presiunea sa fie cea corecta cand circulam pe ploaie. De ce? Daca avem presiune mica in cauciucuri, atunci o sa creasca ruliul automobilului in viraje. Mai mult, sub anvelopa se va strecura mai multa apa, in loc sa fie evacuate de profilul suprafetei de rulare si creste riscul de acvaplanare. Iar daca avem presiune mult prea mare, suprafata de contact cu asfaltul scade, asadar scade si aderenta si vom avea o franare mai slaba. 2. Mareste distanta fata de celelalte masini O regula extrem de importanta in circulatie este sa pastrezi o distanta sigura fata de masina din fata ta. Insa soferii romani nu prea au auzit de aceasta regula si mereu vor sa fie lipiti de cel care circula inaintea lor. Evident, nu degeaba, in Romania avem multe accidente usoare care ar fi putut fi evitate foarte usor. Daca oricum nu pastram distanta cand asfaltul e uscat, nu strica sa ne invatam ca atunci cand ploua avem nevoie neaparat de o distanta de franare mult mai mare. Asa ca, atunci cand avem carosabil ud, este impetuos necesar sa marim distant fata de masina din fata noastra, deoarece nu stim cand trebuie sa franam de urgenta si avem nevoie de o distanta ca sa ne oprim. sursa aici
×