Jump to content

Tipu Ryan Florin

Moderators
  • Content Count

    125
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Tipu Ryan Florin last won the day on January 9

Tipu Ryan Florin had the most liked content!

Community Reputation

13 Good

About Tipu Ryan Florin

  • Rank
    Advanced Member

Personal Information

  • Genul
    Feminin

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. În ultimii ani, la Iaşi, au avut loc mai multe cazuri de înşelăciune printr-o metodă denumită de autorităţi „a bancnotei de 500 de lei”. Aceasta funcționează în următorul fel: sub pretextul unor achiziţii mărunte, escrocii oferă 500 de lei victimei, pentru ca, atunci când aceasta merge să aducă restul, hoţii să vadă unde îşi ţine banii. Un ultim caz de acest gen a fost soluţionat în favoarea escrocilor, după ce victima s-a împăcat cu infractorii. Cei care se foloseau de această înșelăciune sunt următorii: Ovidiu Nunucă, denumit„Ţângă“, Claudiu Nunucă, denumit„Găsitu“ și Cosmin Mătăsaru, Judecătorii au fost nevoiţi să înceteze procesul penal deoarece aceștia au fost iertați de cel de la care au furat banii, potrivit adevarul.ro Cum a decurs totul În motivarea sentinţei se menţionează că acuzații au mers pe data de 28 iulie 2019, cu un Audi A6, în comuna Moşna. Au ajuns la victimă, căreia i-au spus că doresc să cumpere vin. După ce a ajuns în zona beciului, unul dintre escroci i-a dat 500 de lei bătrânului, aşteptând restul de 400 de lei şi observând, astfel, unde îşi ţinea bărbatul banii. continuarea aici
  2. Șeful Dacia a anunțat planul de „electrificare” al constructorului de automobile. Acesta a precizat că modelul full-electric va veni cu siguranță dar mai întâi vor fi lansate modele hibride Christophe Dridi, șeful Dacia a declarat la o întâlnire cu presa că Dacia va lansa mai întâi modele hibride și apoi cele full-electric. Acesta a adăugat că modelul electric ar trebui să fie unul de oraș. „Am văzut că au apărut multe ştiri despre Dacia electrică în ultima vreme. Sigur va exista o Dacia hibridă şi sigur va exista şi un model electric. Întrebarea este când va fi lansat acest model electric (…) O vom aduce când piaţa este pregătită”, spune Dridi, şeful Dacia. „Vom produce la Mioveni mașini hibride plug-in, mergem pas cu pas, nu vom merge din prima să facem un model 100% electric”, a spus Dridi care a adăugat că va fi utilizată platforma pe care este construit și noul Clio, platformă care permite și construirea de hibride plug-in. ”Suntem parte a alianței și ne putem adapta rapid. Știți cât ne-a luat să facem Logan Stepway? Doar patru luni. Așa este lumea modernă, trebuie să fii agil, să te adaptezi la context foarte rapid”. continuarea aici
  3. Tonel Pop, avocatul familiei Melencu, a adus o serie de acuzații grave în dosarul Caracal. El a atras atenția că un document important legat de experimentul cu butoiul a dispărut de la dosar. Tonel Pop a venit cu detalii explozive în cazul Caracal. Este vorba de dispariția de la dosar a unui document important prin care se solicită a se confirma de către specialişti care e temperatura la care a fost supusa fiecare bijuterie care a fost găsită în butoi şi în lizieră „S-a solicitat printre altele a se confirma de către specialişti care e temperatura la care a fost supusa fiecare bijuterie care a fost găsită în butoi şi în lizieră. Nu exista acest raport si va spun că temperaturile de topire a acelor metale din care sunt facute bijuteriile respective sunt inferioare din temperatura la care au fost supuse oasele. (…) Mai pe romaneste inelul din argint se topea inaintea arderii osului şi a disparut nu se stie ce e cu el (…) Documentul. Ştiu sigur ca s-au cerut aceste lucruri. Am informatii concrete, dar nu a mai aparut si raspunsul. Cum ii intrebi ii pici cu ceara”, a declarat avocatul Tonel Pop la România TV.
  4. Protectia salveaza janta si peretele lateral al anvelopei Anvelopele cu protectie ofera un plus de rigiditate in mers Pretul este putin mai mare pentru pneurile cu protectie Anvelopele auto sunt elemente foarte importante ale autoturismelor noastre pentru ca ne tin in siguranta pe asfalt. Pe langa dimensiuni, anvelopele mai au un criteriu de catalogare: cu sau fara protectie pentru janta. Si cum Romania este tara bordurilor, protectia este binevenita. Cand cumparam anvelope auto trebuie sa ne uitam la cateva repere. In primul rand sa stim ce cumparam, adica de la ce producator, daca este unul de renume care testeaza produsele inainte sa iasa pe piata, daca este un producator mare care investeste in dezvoltare si in materiale de calitate, ce rezultate a obtinut la testele de franare organizate de institutii straine si ce review-uri are de la alti posesori. Mai trebuie sa stim exact anvelopa potrivita pentru masina noastra, ca doar nu om cumpara niste anvelope sportive, de performanta, daca suntem la volanul unui VW Polo, nu? Asa cum nu vom echipa nici un BMW X6M cu anvelope Michelin EnergySaver. Daca masina noastra e usoara sau grea, daca mergem repede sau nu, mediul in care circulam, astea sunt alte criterii dupa care trebuie sa ne calculam achizitia in materia de cauciucuri. Mai este si dimensiunea, care este obligatorie cea recomandata de producator. Iar la final, putem sa mai bifam un criteriu: cu sau fara protectie pentru janta Acest criteriu este unul care nu prea a luat in seama de soferi. Deoarece nici nu stiu ca exista asa ceva. Asa cum spune si denumirea, anvelopele dotate cu asa ceva protejeaza janta de loviturile bordurilor atunci cand parcam lateral, de exemplu. Fara o asemenea trasatura a anvelopei, am zgaria si am lovi janta mult mai repede. Si cum Romania este tara bordurilor, o tara in care se monteaza borduri chiar si la alte borduri, e recomandat sa cumparam anvelope cu protectie. Cum le recunoastem? Anvelopele cu protectie pentru janta au la marginea interioara, acolo unde vine buza jantei, un fel de treapta. Adica peretele lateral nu vine drept, ci are o ridicatura exact langa buza jantei. Practic, acea treapta ridicata, fiind mai iesita in exterior decat marginea jantei, este prima care intra in contact cu bordura. O anvelopa care nu are protectie pentru janta vine dreapta de sub buza jantei si se continua uniform cu flancul lateral. In acest caz, partea cea mai iesita in exterior este buza jantei, nu anvelopa, iar in caz de contact cu bordura se va zgaria sau indoi. continuarea aici
  5. Soferii din Romania circula mereu cu impresia ca automobilele lor sunt in regula. Dar Politia Rutiera, cat si controalele RAR din trafic, ii pot lasa fara talon intr-o clipa. Iata 10 motive. 1. Folie pe geamuri Daca ai folie neomologata sau montata de un service neomologat RAR sa monteze folie, ramai fara talon. La fel si daca ai folie, indiferent de care, pe geamurile laterale fata si parbriz. In legalitate sunt doar cei cu folie pe geamurile laterale spate si luneta, atata timp cat respecta transparenta permisa de lege. In general, taloanele sunt retinute in cazurile celor care au folie pe geamurile fata sau nu au autorizatia RAR la el. 2. Lumini stricate Defectiuni la sistemul de iluminare. Acesta este un alt motiv des intalnit pentru care soferii raman fara certificat de inmatriculare. Daca ai un bec ars, pe stopul de frana, stop, faza scurta, ramai fara talon. Politia o poate face si o face, asa ca asigura-te ca ai toate becurile bune. Numai becurile de la numar mai sunt trecute cu vederea, dar in rest, nu e de joaca. Ceea ce este si normal, ca e plin de masini carora nu le mai merge niciun stop pe frana. Poate cand sunt amendati si fara talon, soferii se vor ocupa mai mult. 3. Jante mai mari Chiar daca in talon acum nu mai sunt scrise dimensiunile omologate pentru un anumit model de masina, politia te poate lasa oricum fara talon. Deoarece sunt tot mai dese controalele in trafic cu echipaj RAR care stiu exact ce are voie si ce nu are voie masina ta sa poarte. In caz ca jantele tale din carte sunt doar pe 16 si 17, dar tu ai 18, adio talon. 4. Anvelope mai mari sau mai late Acelasi lucru ca la jante. Daca ai jante pe 15, dar ai modificat dimensiunea anvelopelor omologate, adio talon. Nu sunt putine cazurile in care soferii monteaza, din greseala, intamplare sau crezand ca fac un lucru bun, anvelope mai mari. De exemplu, 195 in loc de 185 sau 215 in loc de 205, sa fie masina mai stabila. Daca te prinde RAR-ul impreuna cu politia, gata cu certificatul, plus o amenda simpatica. 5. Toba sport RAR-ul are in masinile echipajelor mobile din trafic un sistem de masurare a nivelului de decibeli. Fiecare masina are o anumita limita. Cand punem tobe sport, eliminam elemente ale evacuarii, modificam, sunetul creste. Daca depasim limita cu care a fost omologata masina noastra ramanem fara talon pana rezolvam problema. 6. Suspensie sport Modificarile asupra suspensiilor masinii trebuie sa fie omologate. Daca noi punem un set cumparat de pe internet, fara omologare RAR, putem sa ramanem fara talon. Tot RAR-ul este autoritatea care face aceasta alegere, verificand masina. Daca e prea joasa, daca e prea tare, daca imbunatatirile sunt de fapt modificari ce pot afecta rularea in siguranta, inginerii de la Registrul Auto Roman pot decide retinerea talonului, pana cand masina primeste piese conforme. continuarea aici www.pieseauto.ro
  6. "Draga Mosule, te rog mult sa-mi aduci un trenulet electric, o masinuta si o ciocolata", scrie un copil dorintele sale pentru Craciun. Se duce copilul la posta si duce scrisoarea. Postaritele deschid scrisoarea, o citesc si li se face mila de copil. Hotarasc ele sa puna mana de la mana si sa-i cumpere copilului darurile. Strang ele banii cumpara trenuletul, cumpara masinuta si trimit cadoul copilului. Insa de ciocolata au uitat. La cateva zile de la Craciun copilul duce la posta o alta scrisoare cu multumirile pt Mos Craciun: "Draga Mosule, iti multumesc pentru cadouri, trenuletul este magnific, masinuta este super. Eu sunt convins ca mi-ai trimis si ciocolata, dar cred ca zdrentele alea de la posta au mancat-o!"
  7. Intri in baie cu telefonul, stai 25 de minute.Intri in baie fara telefon, stai 2 minute.Concluzia: telefonul constipa.
  8. Aceasta se axează pe promovarea caracterului ecologic și pe creșterea nivelului de siguranță pe timp de iarnă Noua etichetă UE pentru anvelope este utilă în special pentru categoria de anvelope de iarnă, deoarece cuprinde informații referitoare la aderența pe zăpadă și gheață. Până în prezent, marcajele legate de proprietățile necesare în condițiile grele de iarnă lipseau. Scopul etichetei anvelopelor este de a îndruma șoferii către anvelope mai eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil, mai sigure și mai silențioase. Noua etichetă va intra în vigoare în luna mai a anului 2021. Până acum, nu se putea face o distincție clară între anvelopele de iarnă proiectate pentru diferite condiții de drum. Uniunea Europeană a convenit acum că etichetele care indică consumul de energie și caracteristicile vor fi actualizate. Noile etichete facilitează compararea modelelor de anvelope și le sunt utile mai ales cumpărătorilor online. Conform reglementărilor anterioare, toate anvelopele pentru vehicule de pasageri și autoutilitare trebuie să conțină un sticker care indică aderența pe carosabil umed, zgomotul la rulare și impactul asupra consumului de combustibil. În Europa Centrală, informațiile despre aderența pe carosabil ud și zăpadă sunt esențiale pentru siguranța la volan, în timp ce în zonele nordice sunt mai importante informațiile despre aderența pe gheață. Până în prezent, nu au existat cerințe pentru etichete care să indice aceste două tipuri de aderență. continuarea aici
  9. Noul CLIO este disponibil cu 4 niveluri de echipare: Life, Zen, Intens și R.S. Line. Încă de pe nivelul de echipare Life, noul model propune o listă generoasă de echipamente în standard: Faruri Renault LED Pure Vision Pachet de siguranță activă: sistemul activ de frânare de urgență cu detectarea cicliștilor și a pietonilor, sistem de asistență la pornirea din rampă, recunoașterea indicatoarele rutiere (Traffic Sign Recognition), alertă privind distanța de rulare, asistență la menținerea benzii de rulare, aprinderea automată a farurilor, apel de urgență la 112 Pachet de siguranță pasivă : 6 airbag-uri, alertă pentru cuplarea centurii de siguranță pentru cele 5 locuri, tetiere tip virgulă cu protecție sporită, sistem de prindere ISOFIX pentru locurile laterale spate Afișaj de bord TFT 4,2” Banchetă spate rabatabilă 1/3-2/3 cu 3 tetiere Geamuri electrice faţă cu impuls Nivelul de echipare ZEN oferă în plus față de Life: Easy Link cu ecran de 7’’ (compatibil cu Apple Car Play şi Android Auto), oglinzi electrice şi încălzite, rabatabile manual, cu indicator LED, jante de 16’’. În ceea ce privește echiparea Intens, aceasta propune o selecție de materiale de ultimă generație, un „Smart Cockpit ” orientat către șofer, o linie a bordului fluidă care subliniază impresia de lățime, cotieră glisantă, ecrane personalizabile, jante din aliaj de 16 ”, lumini față şi spate Full LED, acces de tip hands-free și oglinzi rabatabile electric. Acest nivel de echipare este, de asemenea, îmbogățit cu: Sistem de navigație cu ecran tactil 7″, replicare smartphone Afișaj de bord TFT 7” Asistent Adaptiv pentru fază lungă Frână de parcare electrică cu funcție Auto Hold Oglindă retrovizoare cu efect antiorbire) Multi-Sense cu 3 moduri de condus (MY SENSE, ECO, SPORT) şi lumini ambientale (8 culori) Contur lateral cromat. citeste continuarea aici
  10. Renault nu poate fi acuzat ca nu stie sa faca masini sportive, istoria marcii fiind presarata cu unele dintre cele mai spectaculoase modele de gen, iar despre prezenta in Formula 1, nu are rost sa mai amintim… Ideea e ca o astfel de mostenire, desi valoroasa, pune presiune maxima pe ingineri si proiectanti, de fiecare data cand trebuie scos un nou model. Daca mai scrie si RS pe el, cu atat mai mare e provocarea. Pentru ca, nu-i asa, nu stiu care marca si nu stiu care model a batut nu stiu ce record pe nu stiu ce circuit, si ce au mai bun de facut cei de la Renault, decat sa vina si sa se bata cu recordul respectiv… Si jocul continua, aparent la nesfarsit. Cum e cazul, de exemplu, cu acest superb RS Trophy, care vine sa satisfaca, daca mai era cazul, nevoia de ultra sportivitate, cand nu va mai ajungea un RS normal iar sasiul CUP si restul de jucarii erau deja plictisitoare pentru talentul vostru. citeste mai multe aici citeste mai multe aici
  11. Registrul Auto Român, cu sprijinul ASF, va pune la dispoziţie un serviciu pentru o informare rapidă, corectă şi transparentă a cumpărătorilor de autovehicule second hand. Acesta este unul dintre cele trei proiecte care vor fi dezvoltate, în parteneriat, de cele două instituţii. Prim-vicepreşedintele Autorităţii de Supraveghere Financiară, Ovidiu Wlassopol, a avut o întâlnire cu George Adrian Dincă, Directorul General al Registrului Auto Român, în cadrul căreia au fost agreate de către ambele părţi susţinerea în implementarea şi derularea a trei proiecte cu impact asupra celor 7,6 milioane de autovehicule din România. Primul proiect se referă la efectuarea inspecţiilor tehnice de siguranţă pentru vehiculele cu avarii ale sistemelor de siguranţă rutieră. În Strategia pentru Siguranţa Rutieră, precum şi în Planul de implementare a acesteia, adoptate prin Hotărârea de Guvern nr. 755/2016, este prevăzută creşterea siguranţei rutiere prin îmbunătăţirea stării tehnice a parcului auto, iar una dintre măsuri presupune introducerea inspecţiei tehnice de siguranţă pentru repunerea în circulaţie a vehiculelor implicate în accidente rutiere majore. Citiţi continuarea pe www.floteauto.ro
  12. În perioada 27 decembrie 2018 – 2 ianuarie 2019, poliţiştii Brigăzii Autostrăzi şi Misiuni Speciale a Poliţiei Române au acţionat pentru prevenirea accidentelor de circulaţie şi creşterea siguranţei rutiere”, informează un comunicat al Inspectoratului General al Poliţiei Române (IGPR). Potrivit IGPR, în aceste zile, poliţiştii au depistat 68 de şoferi care au depăşit limita legală de viteză pe autostrăzi cu mai mult de 50 km/h, iar în 14 cazuri şoferii au fost depistaţi circulând cu viteze de peste 200 km/h. Aceştia au fost sancţionaţi contravenţional cu amenzi cuprinse între 1.305 şi 2.900 de lei, iar ca măsură complementară le-au fost reţinute permisele de conducere pentru 90 de zile. Cea mai mare viteză a fost înregistrată la data de 30 decembrie 2018, când poliţiştii au depistat un cetăţean străin, care conducea pe Autostrada A3 Turda – Borş cu viteza de 226 km/h. Acesta a fost sancţionat contravenţional cu amendă în valoare de 2.900 lei şi i-a fost suspendat dreptul de a conduce autovehicule pe drumurile publice pentru 90 de zile, se arată în comunicat. Anul trecut un şofer din Vaslui a primit cea mai mare amendă aplicată vreodată în România. Tânărul de 23 de ani trebuie să plătească 10.000 de lei după ce a încălcat mai multe reguli rutiere, la o întâlnire cu polițiștii. Șoferul a depăşit viteza legală cu 80 de kilometri, a refuzat să oprească la semnale poliţiştilor, iar maşina nu avea ITP valabil şi nici cauciucuri de iarnă. sursa aici
  13. Un tip se intoarce acasa dupa o seara lunga. Intra tiptil in casa, ca sa nu fie auzit, si se indreapta spre scara spre dormitor. Din nefericire greseste prima treapta, si, incercand sa se agate de balustrada, se rasuceste si cade in fund. Cele doua sticle de whiskey din buzunarele de la spate se fac tandari.Strangand puternic din dinti ca sa nu urle de durere, se ridica, isi da pantalonii jos si se uita in oglinda din hol. Fundul lui taiat in zeci de locuri sangera puternic. Cu greu reuseste sa gaseasca o cutie mare de plasturi, si, cu ajutorul oglinzii, incepe sa puna cate un plasture unde vede sangele curgand. Cu chiu cu vai reuseste apoi sa ajunga in pat.Dimineata sotia se uita chioras la el si ii zice:- Iar ai venit beat azi noapte...- De ce spui asta? intreba el cu o privire ingenua.- Poate nu din cauza usii de la intrare lasata larg deschisa, Poate nu din cauza cioburilor de pe trepte, poate nu din cauza darelor de sange de prin casa, poate nu din cauza ochilor tai injectati. Dar cu siguranta din cauza plasturilor lipiti pe oglinda !
  14. La scoala profesora intreba pe fiecare cum ar fi scoala ideala! - Maria, tu ce zici? - Eu cred ca avem deja o scoala ideala! - Foarte frumos Maria, dar tu Mihai? - Pai, nu ar strica niste manuale noi, o recreatie mai lunga si mancarea de la cantina mai buna. - Bravo Mihai ! - Si tu Bula ce crezi ? Cum ar trebuie sa fie scoala ideala ? Bula foarte iritat : - Inchisa doamna!! Inchisa!!
  15. Militarul nord-coreean care a dezertat în Coreea de Sud în 2017 este fiul unui general, dar susţine că majoritatea tinerilor din Coreea de Nord nu îi sunt loiali lui Kim Jong-un, conform unui ziar japonez, scrie The Guardian. Fuga lui Oh Chong Song prin satul Panmunjom de la graniţă, în timp ce soldaţii nord-coreeni trăgeau asupra lui, a fost un subiect discutat la nivel internaţional în 2017, relatează News.ro. Oh, în vârstă de 25 de ani, este fiul unui ofiţer de rang înalt, conform ziarului japonez Sankei Shimbun. În ciuda faptului că a fost născut într-o poziţie privilegiată, el nu este fidel conducerii statului nord-coreean. „În Coreea de Nord, oamenii, în special generaţia tânără, sunt indiferenţi unii faţă de ceilalţi, faţă de politică şi lideri şi nu există niciun sentiment de loialitate”, a precizat el. Oh se simte „indiferent” faţă de Kim Jong-un şi nu este interesat de felul în care prietenii lui îl văd pe liderul nord-coreean. „Probabil 80% din generaţia mea se simte indiferentă şi nu are niciun fel de loialitate”, a afirmat el. „Este normal să nu fii interesat sau loial din moment ce sistemul ereditar este luat ca atare, indiferent de incapacitatea de a hrăni oamenii”, a precizat Oh. Oh a negat informaţiile din Coreea de Sud conform cărora este acuzat de crimă în Coreea de Nord. După nişte probleme nespecificate cu prietenii, se arată în articolul din Sankei, el a început să consume băuturi alcoolice. Când se afla în drum spre postul său, el a trecut ilegal de un punct de securitate şi, temându-se că va fi executat, a decis să continue să meargă. „M-am temut că aş putea fi executat dacă mă întorc aşa că am trecut graniţa”, a afirmat el, adăugând că nu are niciun regret. Ziarul susţine că serviciile secrete japoneze au confirmat identitatea lui Oh. Un videoclip scurt postat pe site-ul ziarului îl arată pe Oh purtând o geacă neagră şi o bluză albă, vorbind cu un accent nord-coreean. Nu îi este dezvăluită faţa. „Simţeam că suntem la un pas de război cu SUA”, a afirmat Oh. El a adăugat că îi înţelege pe foştii colegi care au tras în el: „Dacă nu ar fi tras, ar fi fost pedepsiţi aspru. Aşa că dacă aş fi fost în locul lor, aş fi făcut la fel”. sursa aici
×
×
  • Create New...