Jump to content

Tipu Ryan Florin

Moderators
  • Content Count

    129
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Tipu Ryan Florin last won the day on February 21

Tipu Ryan Florin had the most liked content!

Community Reputation

14 Good

About Tipu Ryan Florin

  • Rank
    Advanced Member

Personal Information

  • Genul
    Feminin

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Noul Captur își consolidează identitatea care i-a adus succesul, oferind în același timp o evoluție importantă în materie de confort şi design Noul model va fi disponibil în trei versiuni de echipare: Life, Zen şi Intens Prețul de pornire este de 15 900 euro cu TVA Renault deschide comenzile pentru Noul Captur, modelul său pionier şi lider în Europa pe segmentul SUV-urilor urbane. Pe o piață care a devenit extrem de competitivă noul model rămâne fidel identității care i-a adus succesul, oferind mai multe posibilități de personalizare, o calitate percepută îmbunătățită şi tehnologie de ultimă oră. Revoluția interioară inițiată pe Noul Clio continuă cu Noul Captur. Acesta preia și dezvoltă un “Smart Cockpit“, înclinat ușor spre şofer, cu o nouă consolă de bord. Insă nu doar poziția de conducere este regândită. Întreg spațiul destinat pasagerilor propune o revoluție atât din punct de vedere al stilului, cât și al calității, asigurând o experiență similară celei disponibile pe modelele din segmentele superioare. Ecranul multimedia de 9,3” (de două ori mai mare în comparaţie cu versiunea de 7”), o componentă cheie a “Smart Cockpit-ului”, este cel mai mare din segment. Datorită orientării acestuia spre șofer şi cu ajutorul noului sistem multimedia Renault EASY LINK, toate serviciile multimedia sunt ușor accesibile, la fel ca și setările MULTI-SENSE și parametrii pentru sistemele de asistență la conducere. Cu aripi elegant conturate și cu plafonul personalizabil, care creează efectul ”floating roof”, noul SUV de segment B este inconfundabil. Transformarea exterioară, realizată cu ajutorul unor linii mai expresive, respectă în același timp aspectele senzuale ale “designului francez” pe care Renault le prețuiește. Noul Captur este mai lung (4,23 m sau +11 cm), propune jante de 18” (în funcție de versiune), un ampatament mărit (2,63 m sau +2 cm) și 27 l pentru spațiul de depozitare, inteligent distribuite în habitaclu. Oferta disponibilă în România include o gamă largă de motoare reproiectate, în mare măsură, pe benzină și diesel. Împreună cu o cutie de viteze manuală cu 5 sau 6 trepte sau cu o cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj cu 7 trepte, aceste motoare propun o paletă largă de putere: de la 100 la 155 CP pentru benzină și de la 95 la 115 CP pentru diesel. De asemenea, clienții pot opta pentru versiunea GPL. sursa aici
  2. Showroomul Bentley București își dezvăluie noul oaspete, a treia generație de Grand Tourer de lux cu patru uși de la Bentley. Noul Flying Spur îmbină calitățile unei berline sportive cu rafinamentul unei limuzine moderne. Inima noului model Flying Spur este o versiune îmbunătățită a renumitului motor W12 de 6,0 litri, dublu-turbocompresor Bentley, susținut de o transmisie cu dublu ambreiaj în opt trepte, pentru schimbări și mai rapide ale treptelor de viteză. Acest nou motor TSI livrează 626 CP și 900 Nm, ajungând de la 0-100 km / h în doar 3,8 secunde și atingând o viteză maximă de 333 km / h. Modelul ce poate fi admirat acum de clienții din România are culoarea exterioară Hallmark – cea mai nouă dintre cele 16 nuanțe de argintiu și gri disponibile pe un Bentley – iar la interior este căptușit integral cu cea mai fină piele, de culoare Cricket Ball, selectată manual de artizanii Bentley și asortată cu bordul și elementele din furnir Madrona în nuanța Grand Black, cu un finisaj lucios, ca de oglindă. Consola centrală elegantă găzduiește un ecran tactil personalizabil de 12,3 inci, orificiile de ventilație noi, în formă de ”B” de la Bentley, un spațiu de depozitare, precum și un suport pentru încărcare prin inducție și două prize USB, pentru telefoanele mobile. Primul display rotativ din industrie este și el disponibil pe noul Flying Spur. La o simplă apăsare a butonului de pornire a motorului, secțiunea de furnir din mijlocul panoului de bord se rotește, pentru a dezvălui un ecran tactil de 12,3 inci, afișând trei spații digitale personalizabile. Cea de-a doua parte a ecranului dezvăluie trei cadrane elegante, analogice, care indică temperatura exterioară, o busolă și un cronometru. Un detox digital complet poate fi creat selectând a treia față, care lasă clienții să se bucure pur și simplu de furnirul din lemn care este prezent peste tot în habitaclu. Noul membru al showroomului Bentley București este prevăzut cu un plafon panoramic de sticlă, care se întinde pe întreaga lungime a acoperișului, iar prețul său se ridică la 228.699 de euro plus TVA. sursa aici
  3. La unele masini Suzuki se pricepe foarte bine, cum spuneam odata, sunt specialisti ai masinilor mici si mai stiu si cate ceva despre masinile de teren. Desigur, in zilele noastre problema emisiilor taie si din cilindree si din greutate, ca altfel nu se poate, iar un exponent al acestor taieri este si noul Suzuki Swift Sport, care pierde 0,2l, dar primeste in schimb un turbo, si face o cura de slabire menita sa il tina in continuare rapid. Bun, nu poate fi comparat cu modelele de top ale segmentului mic sportiv, e mai degraba un exercitiu de principii acest Swift Sport, un fel de demonstrator a ce se poate face cu un pic de atentie la greutate si setari. Rezultatele sunt interesante, pentru amatorii de masinute sportive de buget mai redus, si cand spun buget mai redus ma refer nu doar la achizitie ci si la costurile ulterioare de detinere si exploatare. Motorul vine de pe Vitara S, cu unele modificari, si se simte bine cu caroseria usoara, dovada si performantele afisate, surprinzatoare pentru 140 CP… continuarea aici
  4. Potrivit rezultatelor sondajului realizat de Nokian Tyres, aproximativ jumătate dintre șoferii europeni consideră că principalul risc asociat condusului pe timp de iarnă este viteza. În plus, majoritatea șoferilor consideră că drumurile alunecoase și acoperite cu zăpadă sunt periculoase. La întrebarea legată de cea mai potrivită metodă de a crește siguranța pe timp de iarnă, cel mai frecvent răspuns a fost dotarea mașinilor cu anvelope special concepute pentru iarnă. Conform sondajului realizat de Nokian Tyres în Germania, Franța, Italia, Polonia și Cehia, cel mai mare risc pe șosele în timpul iernii este legat mai mult de viteză decât de condițiile de drum precare, vremea rea, vizibilitatea slabă cauzată de condițiile atmosferice sau de faptul că iarna se întunecă mult mai devreme decât în restul anului. Pericolul legat de viteza excesivă a fost subliniat în special de polonezi și germani (57%, respectiv 56% dintre respondenți), tot aceasta fiind și principalul factor de risc pe timp de iarnă și pentru cehi (52%) și italieni (43%). Doar șoferii francezi au subliniat că drumurile alunecoase și acoperite de zăpadă sunt cel mai mare factor de risc pentru ei (45%), în timp ce doar 32% dintre respondenții francezi au afirmat că viteza este cea mai periculoasă. În alte țări, drumurile înghețate au fost menționate ca a doua cea mai importantă amenințare, cu excepția Germaniei. În general, cel de-al treilea factor de risc identificat de șoferii europeni a fost lipsa unei distanțe suficiente față de vehiculul din față. Este de remarcat faptul că această problemă a fost subliniată în special de germani (aproximativ 50%, comparativ cu 25% – 33% în alte țări). Anvelopele de iarnă specializate, importante pentru siguranța în trafic În medie, doar 29% dintre respondenți au indicat utilizarea anvelopelor uzate ca fiind un pericol pe drum, ceea ce a dus la o poziție scăzută, a opta, în rândul factorilor de risc. În același timp, când au fost întrebați despre posibilitățile de îmbunătățire a siguranței pe timp de iarnă, șoferii au indicat cel mai adesea utilizarea anvelopelor de iarnă specializate (aproape două treimi, cu aproape 80% în Italia). Pe locul al doilea în creșterea siguranței s-a situat verificarea adâncimii benzii de rulare a anvelopelor, în timp ce locul trei a fost ocupat de întreținerea sistemului de frânare al mașinii. sursa aici
  5. Șeful Dacia a anunțat planul de „electrificare” al constructorului de automobile. Acesta a precizat că modelul full-electric va veni cu siguranță dar mai întâi vor fi lansate modele hibride Christophe Dridi, șeful Dacia a declarat la o întâlnire cu presa că Dacia va lansa mai întâi modele hibride și apoi cele full-electric. Acesta a adăugat că modelul electric ar trebui să fie unul de oraș. „Am văzut că au apărut multe ştiri despre Dacia electrică în ultima vreme. Sigur va exista o Dacia hibridă şi sigur va exista şi un model electric. Întrebarea este când va fi lansat acest model electric (…) O vom aduce când piaţa este pregătită”, spune Dridi, şeful Dacia. „Vom produce la Mioveni mașini hibride plug-in, mergem pas cu pas, nu vom merge din prima să facem un model 100% electric”, a spus Dridi care a adăugat că va fi utilizată platforma pe care este construit și noul Clio, platformă care permite și construirea de hibride plug-in. ”Suntem parte a alianței și ne putem adapta rapid. Știți cât ne-a luat să facem Logan Stepway? Doar patru luni. Așa este lumea modernă, trebuie să fii agil, să te adaptezi la context foarte rapid”. sursa aici
  6. Protectia salveaza janta si peretele lateral al anvelopei Anvelopele cu protectie ofera un plus de rigiditate in mers Pretul este putin mai mare pentru pneurile cu protectie Anvelopele auto sunt elemente foarte importante ale autoturismelor noastre pentru ca ne tin in siguranta pe asfalt. Pe langa dimensiuni, anvelopele mai au un criteriu de catalogare: cu sau fara protectie pentru janta. Si cum Romania este tara bordurilor, protectia este binevenita. Cand cumparam anvelope auto trebuie sa ne uitam la cateva repere. In primul rand sa stim ce cumparam, adica de la ce producator, daca este unul de renume care testeaza produsele inainte sa iasa pe piata, daca este un producator mare care investeste in dezvoltare si in materiale de calitate, ce rezultate a obtinut la testele de franare organizate de institutii straine si ce review-uri are de la alti posesori. Mai trebuie sa stim exact anvelopa potrivita pentru masina noastra, ca doar nu om cumpara niste anvelope sportive, de performanta, daca suntem la volanul unui VW Polo, nu? Asa cum nu vom echipa nici un BMW X6M cu anvelope Michelin EnergySaver. Daca masina noastra e usoara sau grea, daca mergem repede sau nu, mediul in care circulam, astea sunt alte criterii dupa care trebuie sa ne calculam achizitia in materia de cauciucuri. Mai este si dimensiunea, care este obligatorie cea recomandata de producator. Iar la final, putem sa mai bifam un criteriu: cu sau fara protectie pentru janta Acest criteriu este unul care nu prea a luat in seama de soferi. Deoarece nici nu stiu ca exista asa ceva. Asa cum spune si denumirea, anvelopele dotate cu asa ceva protejeaza janta de loviturile bordurilor atunci cand parcam lateral, de exemplu. Fara o asemenea trasatura a anvelopei, am zgaria si am lovi janta mult mai repede. Si cum Romania este tara bordurilor, o tara in care se monteaza borduri chiar si la alte borduri, e recomandat sa cumparam anvelope cu protectie. Cum le recunoastem? Anvelopele cu protectie pentru janta au la marginea interioara, acolo unde vine buza jantei, un fel de treapta. Adica peretele lateral nu vine drept, ci are o ridicatura exact langa buza jantei. Practic, acea treapta ridicata, fiind mai iesita in exterior decat marginea jantei, este prima care intra in contact cu bordura. O anvelopa care nu are protectie pentru janta vine dreapta de sub buza jantei si se continua uniform cu flancul lateral. In acest caz, partea cea mai iesita in exterior este buza jantei, nu anvelopa, iar in caz de contact cu bordura se va zgaria sau indoi. sursa aici
  7. Soferii din Romania circula mereu cu impresia ca automobilele lor sunt in regula. Dar Politia Rutiera, cat si controalele RAR din trafic, ii pot lasa fara talon intr-o clipa. Iata 10 motive. 1. Folie pe geamuri Daca ai folie neomologata sau montata de un service neomologat RAR sa monteze folie, ramai fara talon. La fel si daca ai folie, indiferent de care, pe geamurile laterale fata si parbriz. In legalitate sunt doar cei cu folie pe geamurile laterale spate si luneta, atata timp cat respecta transparenta permisa de lege. In general, taloanele sunt retinute in cazurile celor care au folie pe geamurile fata sau nu au autorizatia RAR la el. 2. Lumini stricate Defectiuni la sistemul de iluminare. Acesta este un alt motiv des intalnit pentru care soferii raman fara certificat de inmatriculare. Daca ai un bec ars, pe stopul de frana, stop, faza scurta, ramai fara talon. Politia o poate face si o face, asa ca asigura-te ca ai toate becurile bune. Numai becurile de la numar mai sunt trecute cu vederea, dar in rest, nu e de joaca. Ceea ce este si normal, ca e plin de masini carora nu le mai merge niciun stop pe frana. Poate cand sunt amendati si fara talon, soferii se vor ocupa mai mult. 3. Jante mai mari Chiar daca in talon acum nu mai sunt scrise dimensiunile omologate pentru un anumit model de masina, politia te poate lasa oricum fara talon. Deoarece sunt tot mai dese controalele in trafic cu echipaj RAR care stiu exact ce are voie si ce nu are voie masina ta sa poarte. In caz ca jantele tale din carte sunt doar pe 16 si 17, dar tu ai 18, adio talon. 4. Anvelope mai mari sau mai late Acelasi lucru ca la jante. Daca ai jante pe 15, dar ai modificat dimensiunea anvelopelor omologate, adio talon. Nu sunt putine cazurile in care soferii monteaza, din greseala, intamplare sau crezand ca fac un lucru bun, anvelope mai mari. De exemplu, 195 in loc de 185 sau 215 in loc de 205, sa fie masina mai stabila. Daca te prinde RAR-ul impreuna cu politia, gata cu certificatul, plus o amenda simpatica. 5. Toba sport RAR-ul are in masinile echipajelor mobile din trafic un sistem de masurare a nivelului de decibeli. Fiecare masina are o anumita limita. Cand punem tobe sport, eliminam elemente ale evacuarii, modificam, sunetul creste. Daca depasim limita cu care a fost omologata masina noastra ramanem fara talon pana rezolvam problema. 6. Suspensie sport Modificarile asupra suspensiilor masinii trebuie sa fie omologate. Daca noi punem un set cumparat de pe internet, fara omologare RAR, putem sa ramanem fara talon. Tot RAR-ul este autoritatea care face aceasta alegere, verificand masina. Daca e prea joasa, daca e prea tare, daca imbunatatirile sunt de fapt modificari ce pot afecta rularea in siguranta, inginerii de la Registrul Auto Roman pot decide retinerea talonului, pana cand masina primeste piese conforme. sursa aici
  8. "Draga Mosule, te rog mult sa-mi aduci un trenulet electric, o masinuta si o ciocolata", scrie un copil dorintele sale pentru Craciun. Se duce copilul la posta si duce scrisoarea. Postaritele deschid scrisoarea, o citesc si li se face mila de copil. Hotarasc ele sa puna mana de la mana si sa-i cumpere copilului darurile. Strang ele banii cumpara trenuletul, cumpara masinuta si trimit cadoul copilului. Insa de ciocolata au uitat. La cateva zile de la Craciun copilul duce la posta o alta scrisoare cu multumirile pt Mos Craciun: "Draga Mosule, iti multumesc pentru cadouri, trenuletul este magnific, masinuta este super. Eu sunt convins ca mi-ai trimis si ciocolata, dar cred ca zdrentele alea de la posta au mancat-o!"
  9. Intri in baie cu telefonul, stai 25 de minute.Intri in baie fara telefon, stai 2 minute.Concluzia: telefonul constipa.
  10. Aceasta se axează pe promovarea caracterului ecologic și pe creșterea nivelului de siguranță pe timp de iarnă Noua etichetă UE pentru anvelope este utilă în special pentru categoria de anvelope de iarnă, deoarece cuprinde informații referitoare la aderența pe zăpadă și gheață. Până în prezent, marcajele legate de proprietățile necesare în condițiile grele de iarnă lipseau. Scopul etichetei anvelopelor este de a îndruma șoferii către anvelope mai eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil, mai sigure și mai silențioase. Noua etichetă va intra în vigoare în luna mai a anului 2021. Până acum, nu se putea face o distincție clară între anvelopele de iarnă proiectate pentru diferite condiții de drum. Uniunea Europeană a convenit acum că etichetele care indică consumul de energie și caracteristicile vor fi actualizate. Noile etichete facilitează compararea modelelor de anvelope și le sunt utile mai ales cumpărătorilor online. Conform reglementărilor anterioare, toate anvelopele pentru vehicule de pasageri și autoutilitare trebuie să conțină un sticker care indică aderența pe carosabil umed, zgomotul la rulare și impactul asupra consumului de combustibil. În Europa Centrală, informațiile despre aderența pe carosabil ud și zăpadă sunt esențiale pentru siguranța la volan, în timp ce în zonele nordice sunt mai importante informațiile despre aderența pe gheață. Până în prezent, nu au existat cerințe pentru etichete care să indice aceste două tipuri de aderență. continuarea aici
  11. Noul CLIO este disponibil cu 4 niveluri de echipare: Life, Zen, Intens și R.S. Line. Încă de pe nivelul de echipare Life, noul model propune o listă generoasă de echipamente în standard: Faruri Renault LED Pure Vision Pachet de siguranță activă: sistemul activ de frânare de urgență cu detectarea cicliștilor și a pietonilor, sistem de asistență la pornirea din rampă, recunoașterea indicatoarele rutiere (Traffic Sign Recognition), alertă privind distanța de rulare, asistență la menținerea benzii de rulare, aprinderea automată a farurilor, apel de urgență la 112 Pachet de siguranță pasivă : 6 airbag-uri, alertă pentru cuplarea centurii de siguranță pentru cele 5 locuri, tetiere tip virgulă cu protecție sporită, sistem de prindere ISOFIX pentru locurile laterale spate Afișaj de bord TFT 4,2” Banchetă spate rabatabilă 1/3-2/3 cu 3 tetiere Geamuri electrice faţă cu impuls Nivelul de echipare ZEN oferă în plus față de Life: Easy Link cu ecran de 7’’ (compatibil cu Apple Car Play şi Android Auto), oglinzi electrice şi încălzite, rabatabile manual, cu indicator LED, jante de 16’’. În ceea ce privește echiparea Intens, aceasta propune o selecție de materiale de ultimă generație, un „Smart Cockpit ” orientat către șofer, o linie a bordului fluidă care subliniază impresia de lățime, cotieră glisantă, ecrane personalizabile, jante din aliaj de 16 ”, lumini față şi spate Full LED, acces de tip hands-free și oglinzi rabatabile electric. Acest nivel de echipare este, de asemenea, îmbogățit cu: Sistem de navigație cu ecran tactil 7″, replicare smartphone Afișaj de bord TFT 7” Asistent Adaptiv pentru fază lungă Frână de parcare electrică cu funcție Auto Hold Oglindă retrovizoare cu efect antiorbire) Multi-Sense cu 3 moduri de condus (MY SENSE, ECO, SPORT) şi lumini ambientale (8 culori) Contur lateral cromat. citeste continuarea aici
  12. Renault nu poate fi acuzat ca nu stie sa faca masini sportive, istoria marcii fiind presarata cu unele dintre cele mai spectaculoase modele de gen, iar despre prezenta in Formula 1, nu are rost sa mai amintim… Ideea e ca o astfel de mostenire, desi valoroasa, pune presiune maxima pe ingineri si proiectanti, de fiecare data cand trebuie scos un nou model. Daca mai scrie si RS pe el, cu atat mai mare e provocarea. Pentru ca, nu-i asa, nu stiu care marca si nu stiu care model a batut nu stiu ce record pe nu stiu ce circuit, si ce au mai bun de facut cei de la Renault, decat sa vina si sa se bata cu recordul respectiv… Si jocul continua, aparent la nesfarsit. Cum e cazul, de exemplu, cu acest superb RS Trophy, care vine sa satisfaca, daca mai era cazul, nevoia de ultra sportivitate, cand nu va mai ajungea un RS normal iar sasiul CUP si restul de jucarii erau deja plictisitoare pentru talentul vostru. citeste mai multe aici citeste mai multe aici
  13. Registrul Auto Român, cu sprijinul ASF, va pune la dispoziţie un serviciu pentru o informare rapidă, corectă şi transparentă a cumpărătorilor de autovehicule second hand. Acesta este unul dintre cele trei proiecte care vor fi dezvoltate, în parteneriat, de cele două instituţii. Prim-vicepreşedintele Autorităţii de Supraveghere Financiară, Ovidiu Wlassopol, a avut o întâlnire cu George Adrian Dincă, Directorul General al Registrului Auto Român, în cadrul căreia au fost agreate de către ambele părţi susţinerea în implementarea şi derularea a trei proiecte cu impact asupra celor 7,6 milioane de autovehicule din România. Primul proiect se referă la efectuarea inspecţiilor tehnice de siguranţă pentru vehiculele cu avarii ale sistemelor de siguranţă rutieră. În Strategia pentru Siguranţa Rutieră, precum şi în Planul de implementare a acesteia, adoptate prin Hotărârea de Guvern nr. 755/2016, este prevăzută creşterea siguranţei rutiere prin îmbunătăţirea stării tehnice a parcului auto, iar una dintre măsuri presupune introducerea inspecţiei tehnice de siguranţă pentru repunerea în circulaţie a vehiculelor implicate în accidente rutiere majore. Citiţi continuarea pe www.floteauto.ro
  14. În perioada 27 decembrie 2018 – 2 ianuarie 2019, poliţiştii Brigăzii Autostrăzi şi Misiuni Speciale a Poliţiei Române au acţionat pentru prevenirea accidentelor de circulaţie şi creşterea siguranţei rutiere”, informează un comunicat al Inspectoratului General al Poliţiei Române (IGPR). Potrivit IGPR, în aceste zile, poliţiştii au depistat 68 de şoferi care au depăşit limita legală de viteză pe autostrăzi cu mai mult de 50 km/h, iar în 14 cazuri şoferii au fost depistaţi circulând cu viteze de peste 200 km/h. Aceştia au fost sancţionaţi contravenţional cu amenzi cuprinse între 1.305 şi 2.900 de lei, iar ca măsură complementară le-au fost reţinute permisele de conducere pentru 90 de zile. Cea mai mare viteză a fost înregistrată la data de 30 decembrie 2018, când poliţiştii au depistat un cetăţean străin, care conducea pe Autostrada A3 Turda – Borş cu viteza de 226 km/h. Acesta a fost sancţionat contravenţional cu amendă în valoare de 2.900 lei şi i-a fost suspendat dreptul de a conduce autovehicule pe drumurile publice pentru 90 de zile, se arată în comunicat. Anul trecut un şofer din Vaslui a primit cea mai mare amendă aplicată vreodată în România. Tânărul de 23 de ani trebuie să plătească 10.000 de lei după ce a încălcat mai multe reguli rutiere, la o întâlnire cu polițiștii. Șoferul a depăşit viteza legală cu 80 de kilometri, a refuzat să oprească la semnale poliţiştilor, iar maşina nu avea ITP valabil şi nici cauciucuri de iarnă. sursa aici
  15. Un tip se intoarce acasa dupa o seara lunga. Intra tiptil in casa, ca sa nu fie auzit, si se indreapta spre scara spre dormitor. Din nefericire greseste prima treapta, si, incercand sa se agate de balustrada, se rasuceste si cade in fund. Cele doua sticle de whiskey din buzunarele de la spate se fac tandari.Strangand puternic din dinti ca sa nu urle de durere, se ridica, isi da pantalonii jos si se uita in oglinda din hol. Fundul lui taiat in zeci de locuri sangera puternic. Cu greu reuseste sa gaseasca o cutie mare de plasturi, si, cu ajutorul oglinzii, incepe sa puna cate un plasture unde vede sangele curgand. Cu chiu cu vai reuseste apoi sa ajunga in pat.Dimineata sotia se uita chioras la el si ii zice:- Iar ai venit beat azi noapte...- De ce spui asta? intreba el cu o privire ingenua.- Poate nu din cauza usii de la intrare lasata larg deschisa, Poate nu din cauza cioburilor de pe trepte, poate nu din cauza darelor de sange de prin casa, poate nu din cauza ochilor tai injectati. Dar cu siguranta din cauza plasturilor lipiti pe oglinda !
×
×
  • Create New...