Jump to content

Sergiu Daniel

Moderators
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Sergiu Daniel

  • Rank
    Member

Personal Information

  • Genul
    Masculin
  • Varsta
    20
  • Localitate
    Campia Turzii
  • Nationalitate
    Roman

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. In sfarsit, filmele cu Duster 1.2l TCe 4×4 sunt gata. Modelul de test e un Laureate cu ceva optiuni, a fost cuminte si nu ne-a suparat cei aproximativ 500 km cat l-am incercat. Am prezentat complet Dacia Duster inca de la aparitie, si am pastrat traditia inclusiv la facelift, asa ca nu ne-am straduit sa facem o prezentare completa, rezumandu-ne la diferente. Cutia de viteze pastreaza rapoartele scurte de la Duster 1.5l dCi, insa plaja mai mare de turatii a motorului si silentiozitatea schimba cumva perceptia, cel putin in oras modelul cu TCe e avantajat, fiind mai facil de condus si
  2. Cu siguranta Nissan 370Z e o masina rara, cel putin prin Romania. Sa mai gasesti si o varianta NISMO, e de-a dreptul incredibil. Si totusi, am gasit noi una, in parcul de presa Nissan. Si ne-a placut. Pentru cine nu stie ce inseamna NISMO, imaginati-va ca sunt cei care fac anumite chestii incredibile pentru Nissan, de la Juke-uri de curse, pana la mai stiu eu ce minuni. Mai exact, e departamentul Motorsport al celor de la Nissan. Adica viteza, intelegeti? Cum, un 370Z avea nevoie de suplimente pentru a fi spectaculos? Ce ar putea sa ii faca NISMO? Da, sunt intrebari legitime, la care
  3. Am o incapatanare in a promova masinile coreene, unora stiu ca nu le place chestia asta, insa n-am ce face, am detinut si probabil voi mai avea ocazia sa am modele Hyundai/Kia, asa ca va trebui sa ma suportati. O dovada in plus, daca mai era nevoie, ca Hyundai a ajuns sus, nu doar in clasamentele de fiabilitate ci si in realitatea strazii, pare sa fie si noul i30. Am testat un model mediu echipat, cu o motorizare deja clasica, 1.6l GDi, in combinatie cu o spectaculoasa transmisie automata, de tip dublu ambreiaj, 7DCT. Da, ati citit bine, 7DCT, adica 7 trepte. Sa mai spun ca transmisi
  4. Honda CR-V e cu adevarat ce trebuie sa fie in aceasta varianta: 1.6l i-DTEC AT AWD Executive. Da, costa, da, cutia automata cu 9 trepte limiteaza potentialul dinamic al motorului, performantele fiind usor mai slabe decat la o transmisie manuala, sunt de acord cu asta. Insa combinatia, sinergia, merita. Nici macar pentru faptul ca Honda face reclama cutiei de viteze ca fiind cea mai avansata din lume. Probabil. Nu pentru ca are 9 trepte, BMW are cu 8 si n-a fost o problema pana acum, Mercedes-Benz si altii au 7 trepte. Irelevant. Altceva imi place: suficienta dinamica, stil desavarsit
  5. Preocupată să îmbunătățească permanent calitatea serviciilor oferite clienților săi, Dacia s-a angajat într-un amplu demers de modernizare a rețelei sale comerciale din România. Obiectivul urmărit este acela de a face ca showroom-urile Dacia să devină cât mai primitoare și mai bine adaptate la așteptările clienților. Din iunie 2014 până în decembrie 2015, 40 de showroom-uri au fost deja reamenajate și aduse la noul standard, cunoscut sub numele de « Dacia Evolution + » Aceasta reprezintă mai mult de 50% din întreaga rețea Dacia. Investiția realizată depășește 500 000 de Euro.
  6. Mitsubishi a inlocuit motorul diesel 1.8l DI-D MIVEC cu o varianta care indeplineste normele de poluare euro 6, respectiv o motorizare de origine PSA, 1.6l, codificata evident DI-D si ClearTec. Desi motorul 1.6 a convins pe foarte multe modele de masini, de marci diferite, nu ascund faptul ca as fi vrut sa vad o dezvoltare proprie a Mitsubishi, pe aceasta cilindree. Chestiunile economice primeaza, asta a fost solutia aleasa, iata cum se comporta motorul pe ASX, in varianta cea mai scumpa (si pe care probabil nu o va cumpara nimeni, mai atractive fiind versiunile de echipare inferioar
  7. Ce faci cand nu ai bani de un Focus RS dar vrei performanta? E simplu, te uiti spre o varianta ST. Sau spre doua variante, ca sa fim mai exacti… Focus ST poate fi comandat fie cu motorizare pe benzina, fie diesel. Sigur, cel cu motorizare pe benzina e mai performant, diferentele sunt evidente pentru oricine vede o fisa tehnica, dar sa mai si le conduca, insa oare cum e o varianta diesel? Avand motorul diesel de 2l, de 184 CP, ST pare o masina docila, la prima vedere. Nu e. Chiar daca poti face cam tot ce face un Focus normal, chiar si pastrand un consum de combustibil incredibil, tot
  8. Aflat acum la cea de-a patra sa generaţie, noul SUV compact Kia Sportage este construit în cea mai mare parte pe succesul modelului anterior, oferind clienţilor un pachet inovativ şi sofisticat pe o piaţă din ce în ce mai competitivă. Noul aspect interior oferă materiale de calitate superioară, este mai practic şi beneficiază de tehnologii menite să îmbunătăţească confortul, conectivitatea şi siguranţa. O serie de motoare şi transmisii atât noi, cât şi îmbunătăţite vor conduce la îmbunătăţirea eficienţei şi performanţelor, în timp ce ţinuta de drum, manevrabilitatea şi rafinamentul c
  9. Duster vine cu o editie speciala, limitata, denumita Orange. Am profitat de ocazie ca sa refacem si consumul de carburant, ultimul test cu Duster fiind facut pe o vreme grea, de iarna. Rezultatul a fost mult mai bun. Pe langa o colaborare speciala cu Orange Romania, seria limitata dispune de o combinatie de echipamente la un pret special. Nu va bucurati, nu e un pret mic, insa primesti chestii in plus. Ai si WI-FI on board, ceea ce, desigur, se putea face si fara sa iti cumperi toata masina. Insa display-ul Media Nav color si alte detalii pot sa fie o diferentiere frumoasa si elegant
  10. La 20 de ani după apariția primei generații Megane, vândute în peste 6,6 milioane de unități în întreaga lume, Renault își reînnoiește gama și lansează a patra generație a modelului. Prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt, noua generație Megane adoptă un design provocator și oferă un pachet tehnologic unic, caracteristic modelelor din segmentele superioare. Modelul preia noua linie a identității de marcă și beneficiază de semnătura luminoasă Renault distinctivă, cu un design masculin, cu umerii sculptați și partea frontală inconfundabilă care integrează logo-ul vertical. Prop
  11. Ford Motor Company confirmă astăzi că urmează să investească până la 200 de milioane de euro pentru a produce SUV-ul de mici dimensiuni EcoSport la fabrica sa din Craiova, începând cu toamna lui 2017. Model EcoSport pe care Ford îl comercializează în prezent Europa, cu excepția Rusiei, este construit la fabrica din Chennai, India. Fabrica Ford din Chennai va continua să construiască modelul Ecosport pentru piața locală indiană, dar și pentru alte piețe la nivel global. “Vânzările de EcoSport au urcat anul acesta cu aproape 30% și ținând cont de previziunile legate de creș
×
×
  • Create New...