Jump to content
  • Bine ati venit pe FORUM-AUTO.INFO

    Pentru a vizualiza in intregime continutul din topicurile existente si pentru a participa la discutiile din cadrul forumului, trebuie sa te înregistrezi, acesta fiind un proces extrem de simplu si care necesită doar cateva informații minime. Asta o poti face chiar AICI

  • Publicitate

gomore14

Skoda Octavia 1 (Tour) - inlocuire motor si turbina

Recommended Posts

Salutare
Am o Skoda Octavia 1 (Tour) 2008, motor AXR, 1.9 TDI, 74 kw, 101 CP.
Masina sta stricata in fata blocului de mai bine de 1 an (deci trece prin a doua iarna). Din oarece motive, am stricat motorul in toamna 2017.
La service mi-au spus la vremea respectiva ca am nevoie de "bloc motor ambielat" . Insa aveam probleme si cu turbina (scapa ulei). Asa ca acum am banii disponibili si vreau sa le schimb pe ambele.
- pe site-urile de profil gasesc zeci de motoare AXR, intre 300-600 euro. Sa cumpar unul de pe net (si sa sper ca nimeresc ceva durabil) sau sa merg pe mana patronului de la service (care spune ca poate face rost de la un cunoscut)? Cat de mult conteaza daca e la 300 sau la 600 de euro (toate cu factura si garantie 6 luni)
- legat de turbina: nu as vrea sa o reconditionez ci sa iau una cu totul, evident SH. Pretul e pe undeva pe la 200 si ceva de euro. Insa la service mi-au spus ca turbina poate fi de la 2 producatori (nu le mai tin minte numele) si ca turbina de la un anume producator nu se mai gaseste, drept pt care nu poate fi decat reconditionata.
Din ce stiti voi, chiar asa este cum spune mesterul, adica nu pot pune alt tip de turbina pe masina?
- dupa atata timp de nemiscare, stat in ploaie, frig, zapada, ce altceva este posibil sa se fi stricat intre timp?
Multumesc pentru orice parere care ma poate ajuta.

  • Apreciez 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut , 
Pana la urma , daca primesti factura si mai ales garantie , nu ai decat sa-l alegi pe cel de 300Euro . 
In ceea ce priveste turbina , nu o lua second-hand . Du-o pe a ta la reconditionat. Prin Bucuresti sunt ateliere care cu 1000RON o fac ca si noua , cu garantie 1an fara limita de kilometri.

La imobilizarea pe o perioada indelungata sub cerul liber cel mai probabil va aparea sau se va accentua rugina de sub masina dar si de sub aripi. Cel mai probabil discurile sunt pline de rugina  iar placutele de asemenea. Da-i rotile jos si curata discurile si etrierii cu o perie de sarma si cu smirghel.
Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Publicitate

×
×
  • Create New...