Jump to content
Mert Carani

Test Drive cu noul Renault Kadjar cu 1.3 TCe și 160 de cai putere

Recommended Posts

Test Drive cu noul Renault Kadjar 1.3 TCe

Test drive cu noul Renault Kadjar facelift. Cele mai mari modificări s-au în față, blocurile optice au fost puțin modificate. Proiectoarele de ceață sunt și ele LED iar grila radiatorului a fost și ea schimbată.

În spate stopurile nu prezintă modificări dar acum sunt și ele LED. Finalele de eșapament sunt și ele ascunse fiind prezente ornamente. Portbagajul nu poate fi acționat electric. Portbagajul oferă un spațiu de 408 de litri iar în capacitatea maximă oferă 520L. Mașină vine echipată cu subwoofer și un sistem audio Bose cu șapte incinte acustice. Mașina vine echipată și cu o rezervă de dimensiuni mici.

Pe bancheta din spate există suficient loc pentru o persoană până în 1.90 m. În spate regăsim două porturi USB iar ventilația a fost și ea îmbunătățită. Modelul prezentat are și un plafon panoramic.

Sub capota lui noului Renault Kadjar regăsim un propulsor turbo benzină de 1.3 L TCe ce dezvoltă 160 de cai putere și un cuplu de 270Nm. Acesta este un motor nou dezvoltat împreuna de Renault și Daimler. Regăsindu-se chiar și pe noul Mercedes A Class. Este un motor mai silențios, partea interesantă este că acest motor are un filtru de particule. Ca și în cazul motoarelor turbo diesel, proprietari acestor automobile vor fi nevoiți să meargă puțin mai tare ca acest filtru să se regenereze. Dacă vei conduce aceasta mașină prin oraș permanent, vei crește riscul de a bloca acest filtru de particule.

 

 

Moturul 1.3 TCe 160 CP Moturul 1.3 TCe 160 CP

 

Mai există și o versiune de 140 de cai putere pentru acest motor. Însă acest motor 1.3 TCe și EDC cu 7 rapoarte este excelentă fiind foarte potentă. EDC schimbă extrem de bine, este o cutie care deja ce și-a exprimat fiabilitatea. Ca și motorizări mai regăsim și vechiul 1.5dCI. Renault Kadjar are și o versiune 4×4 pe majoritatea motorizărilor.

 

Citește despre Test Drive cu noul Renault Kadjar cu 1.3 TCe și 160 de cai putere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multa lume nu a inteles (inca!) faptul ca asta cu capacitatea mica a motoarelor este marketing pur, si ca din punct de vedere al cumparatorului este "tzeapa"
Motoarele mici trebuiesc supra-alimentate si fortate maxim ca sa scoti ceva din ele. Si toate acestea se regasesc in consum , care de obicei ajunge la nivelul unui motor mai mare.
Am avut ocazia sa merg cu Citroen C-Elisse , Toyota Corolla , Peugeot 301, toate cu motoare in trei pistoane ,de sub 1000cmc.
In afara localitatii (extraurban) cat si in localitate (urban) erau foarte-foarte puturoase, si ca sa scoti putin nerv din ele trebuia sa mergi cu acceratia in podea (la blana).
Consumul mediu era exagerat , adica undeva in jur de 10l/100km 
Si atunci unde este smecheria cu motoarele mici ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...