Irinel94 1 Posted October 18, 2019 Report Share Posted October 18, 2019 Buna seara! Detin un Fiat Bravo an 2007 motor 1.9 multijet si doresc sa stiu care pot fii cauzele de se tureaza in mers respectiv. In momentu cand sunt in treapta 4 sau 5 daca las sa traga masina din relanti si apoi calc pedala de acceleratie la podea urca pana in 2500 de ture treptat apoi ajunge pana la 4000 rapid si coboare inapoi, in tot acest timp se simte un trepidat dar usor. Astazi de exemplu in treapta a 3 a lasat la relati si apoi apasata pedala la maxim a urcat treptat pana in 3000-3500 dupa nu am mai fortat. Kitu de ambreiaju a fost schimbat anu trecut tot in acel moment si volanta dar cu una reconditionata din cate a zis mecanicu ne fiind la fata locului. Acum deorece vreau sa schimb cateva la ea, suspensie capete de bara etc, la tot acel mecanic i-am explicat simptomele care le are in momentu de fata cu turatiile la care raspunsul lui dupa ce sa uitat la ea a zis ca este turbina si nu o mai duce mult. In momentu de fata nu stiu ce sa cred ca este intradevar turbina sau ca acea volanta reconditionata este defapt tot volanta veche, se poate vedea la o diagnoza care sunt cauzele de se tureaza sau poate fii alte cauze, filtru combistibil, injectoare, pompa de combustibil etc ?🙄Nu stiu ce sa cred. Quote Link to post Share on other sites
Adrian V. 215 Posted October 20, 2019 Report Share Posted October 20, 2019 Dupa cum explici simptomele ar trebui sa fie ambreiajul uzat. Nu are nici o treaba turbina . Cand se duc simeringurile sau bucsile de la axul turbinei atunci se ambaleaza singur motorul si nu il mai opresti decat cu masina in viteza si piciorul pe frana. Parerea mea este sa cauti alt mecanic , iar ala de te-a sfatuit pana acum sa iti dea banii inapoi pe o reparatie prost executata. Quote Link to post Share on other sites
Irinel94 1 Posted October 21, 2019 Author Report Share Posted October 21, 2019 Sa inteleg ca nici kitu de ambreiaj nu la pus nou, deorece in momentu cand am schimbat ambreiaju nu mai intra in viteza mai deloc, trebuia sa impingi de maneta de parca tinea ceva simteai efectiv la mana ca opune rezistenta. Acuma de intrat intra usor doar ca la pornire este o mica vibrare sa fie de la volanta? Desi in prealabil cand am luat masina mi-a dat un kit uzat ca fiind cel vechi si volanta a dato in locul celei reconditionate. Voi incerca sa ajung la alt mecanic ca sa schimb acele piese sa fiu sigur ca totul va fi ok. Quote Link to post Share on other sites
Adrian V. 215 Posted October 21, 2019 Report Share Posted October 21, 2019 Cand pui un ambreiaj nou trebuie ca maneta schimbatorului sa "lucreze" frumos in toate treptele de viteza, iar plecarea sa fie foarte lina. Eu zic ca nu ti-a pus piese noi, si nici nu a lucrat ingrijit. Cand vei desface din nou te vei lamuri. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.