Jump to content

Primul sistem de navigatie auto si evolutia lui.


 Share

Recommended Posts

Primul sistem de navigatie auto si evolutia lui.

Este remarcabila evoltia sistemului de navigatie auto în ultimii 40 de ani.
GPS-ul este unul dintre cele mai utile invetii din tehnologia moderna ca echipament standard pentru multe masini.
Primul sistem de navigatie auto cu adevarat a fost dezvoltat în urma cu aproape patruzeci de ani de Honda si a fost numit Electro Gyro-Cator. (1981)
Sistemele de navigatie auto se bazeaza pe un principiu destul de simplu: daca stii de unde ai plecat, stii cât de departe ai calatorit si daca stii în ce directie te îndrepti, atunci nu ar trebui sa fie dificil sa stii unde te afli.
Prima trecere de la harti de hârtie la digital stocate pe suporturi portabile a avut loc cu un sistem aftermarket numit Etak în 1985.
Citea datele de cartografiere stocate pe o unitate  cu caseta si fiecare banda acoperea o sectiune a unui oras, cu un ecran monocromatic care se misca pe masura ce masina circula.
Dupa doar 2 ani in 1987, Japonia a oferit lumii auto doua progrese mai putin cunoscute, Royota Crown Royal Saloon G a fost primul cu un CD-ROM integrat pe bord cu afisaj color.
Schimbarile de design si progresul in tehnologia sistemului de navigatie auto detine o intreaga evolutie, imediat in 1990 "epoca spatiala” ajunsese în sfârsit în automobil (Mazda prima masina cu sistem gps conectat la sateliti), continuam in 1997 compania japoneza Alpine si-a introdus versiunea unui sistem de navigatie pop-out pe CD-ROM (harta stocata) care foloseau sateliti GPS (Global Positioning System).
Aducem in discutie Garmin in 1998, introducand primul lor sistem de navigare GPS portabil StreetPilot, de atunci tehnologia GPS a avansat cu pasi mari devenind un punct de cotitura important în modul în care oamenii privesc calatoriile.

Primii pasi in Romania a foliilor de Navigatie Auto
In anul 2006 Inno3d Solution aduce pentru prima oara pe piata din Romania foliile de protectie nu doar pentru device-urile cu ecrane rezistive (urmate de cele capacitive) dar si pentru  aparatele foto, monitoare, laptopuri.
Compania nu se opreste aici, introduce in anul 2008, cu pasi siguri, foliile pentru GPS si Sisteme de Navigatie Auto (PDA, Mio(P560), Garmin, Evolio, TomTom).
Sistemele Aftermarket au fost o adevarata provocare in anul 2009, cu dimensiuni si raze diferite acestea necesitau folii personalizate. La scurt timp (2010) se da startul la productie nemaifiind un impediment complexitatea, cantitatea si varietatea modelelor.
Astfel se anunta un drum lung in domeniul foliilor de protectie pentru sistemele de navigatie auto (incepand cu 2012) unde compania ofera un serviciu suplimentar si profesional de aplicare.
Marci auto de top sau navigatii aftermarket cu linii simple sau usor curbate cu butoane incorporate in display sau navigatii cu touch screen toate necesitau protectie asupra factorilor de uzura a ecranului si a stratului antireflexiv. #wagenpfielElena
 

Stima

E. Wagenpfiel

p4-5425542af3ad5-1.jpg

  • Apreciez 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...