Jump to content

Testarea materialelor si calitatea aerului din interiorul auto.


Folie Navigatie Auto
 Share

Recommended Posts

 

   Atunci când achizitionam o masina, calitatea aerului din interiorul masinii trebuie luata ca un standard important de achizitie si selectat cu atentie pentru crearea designului interior, ne reamintesc expertii in testare.
  Producatorii de materiale pentru interiorul automobilelor ar trebui sa utilizeze mai putine sau deloc materiale care contin compusi organici volatili pentru producerea produselor.
  Se cauta în mod activ materiale alternative ecologice si sa foloseasca agentii de testare terte pentru a trimite produsele spre inspectie astfel indeplininduse standarde relevante.
  Cu toate acestea, materialele pentru interiorul auto, contin mult cauciuc, materiale plastice, adezivi si alte substante, astfel încât continutul de compusi organici volatili din masina a depasit standardul.
  Acesti compusi organici volatili sunt nocivi pentru organismul uman si pot afecta sanatatea soferului.
De exemplu, benzenul, care poate provoca leucemie, provine din adezivi, piele artificiala, lac si piele.
Formaldehida este derivata în principal din tricotaje, cum ar fi husele scaunelor si captuselile usilor. Acesti compusi organici volatili nu sunt doar daunatori sanatatii umane, dar se pot condensa si pe parbriz sau pe geamurile masinii, provocând o vizibilitate slaba afectând condusul si siguranta soferului.
  Prin urmare, pentru a controla în mod corespunzator productia de compusi organici volatili, este necesar sa se testeze proprietatile de volatilizare ale materialelor de interior, existand multe standarde internationale, interne si de întreprindere pentru testul de aburire a materialelor, devenind un mijloc important de control al calitatii produselor pentru producatorii de materiale.
   Aceste standarde implica trei metode de testare:
1. metoda luciului -   gazul evaporat de esantion în cupa de ceata este condensat pe sticla la temperatura joasa, iar valoarea de aburire a probei poate fi obtinuta prin compararea valorilor luciului înainte si dupa condensarea sticlei.
2. metoda gravimetrica - gazul evaporat de esantion în ceata se condenseaza pe folia de aluminiu la temperatura joasa, iar greutatea atomizarii-condensarii probei se poate obtine prin cântarirea greutatii foliei de aluminiu înainte si dupa condensare.
3. metoda ceata - Gazul evaporat de esantion în cupa de ceata este condensat pe placa de sticla la temperatura joasa, iar valoarea se obtine prin compararea si calcularea valorii ceatii înainte si dupa condensarea placii de sticla.

*Benzenul este un lichid incolor cu un miros caracteristic si este utilizat în principal în productia de polistiren . Este foarte toxic si este un cancerigen cunoscut ; expunerea la acesta poate provoca leucemie . Ca urmare, exista controale stricte asupra emisiilor de benzen.
*Formaldehida = cunoscut si sub denumirea de aldehida formica, acest gaz naprasnic este progenitorul aldehidelor si a fost descoperit pentru prima data la mijlocul secolului al XIX-lea de un chimist german. De atunci, utilizarea sa a cunoscut o raspândire din ce în ce mai rapida si raspândita în industria constructiilor , în tâmplarie , cosmetica si în productia de produse de igiena la domiciliu. #ElenaWagenpfiel #folienavigatieauto

 

Stima,

C. Wagenpfiel

 

960.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...