Sergiu Daniel 2 Posted April 24, 2016 Report Share Posted April 24, 2016 Honda CR-V e cu adevarat ce trebuie sa fie in aceasta varianta: 1.6l i-DTEC AT AWD Executive. Da, costa, da, cutia automata cu 9 trepte limiteaza potentialul dinamic al motorului, performantele fiind usor mai slabe decat la o transmisie manuala, sunt de acord cu asta. Insa combinatia, sinergia, merita. Nici macar pentru faptul ca Honda face reclama cutiei de viteze ca fiind cea mai avansata din lume. Probabil. Nu pentru ca are 9 trepte, BMW are cu 8 si n-a fost o problema pana acum, Mercedes-Benz si altii au 7 trepte. Irelevant. Altceva imi place: suficienta dinamica, stil desavarsit, consum foarte scazut. Adaugam ingredientele astea la calitatile unui CR-V, trecem cu vederea aspectul exterior discutabil (nu sunt fan), lasam la o parte si pretul (daca nu imi permit un BMW nu inseamna ca e o masina rea, nu?) si tragem linie: asta e CR-V-ul ideal. Filmele sunt explicite, iar eu, da, la sfarsitul testului, pot spune ca probabil aceasta e una dintre cele mai avansate transmisii automate din lume, combinata cu unul dintre cele mai reusite motoare diesel de 1.6l. Citeste mai multe aici Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.