Jump to content
  • Bine ati venit pe FORUM-AUTO.INFO

    Pentru a vizualiza in intregime continutul din topicurile existente si pentru a participa la discutiile din cadrul forumului, trebuie sa te înregistrezi, acesta fiind un proces extrem de simplu si care necesită doar cateva informații minime. Asta o poti face chiar AICI

  • Publicitate

Sign in to follow this  
Iulian

Acuzaţii din Germania: "Fiat 500X foloseşte dispozitiv de trucare a emisiilor. Modelul emite de până la 22 de ori peste limita legală"

Recommended Posts

875809l-475x303-b-8ded3532.jpg
 

Un grup german susţine că Fiat 500X emite de până la 22 de ori mai multe emisii decât limitele legale, ceea ce indică faptul că utilizează un dispozitiv de trucare a emisiilor. Grupul Fiat-Chrysler a refuzat să comenteze acuzaţiile.

Volkswagen este singurul constructor care a fost găsit vinovat de trucarea testelor de emisii, însă grupul german DUH care promovează protejarea mediului înconjurător a îndreptat acuzaţii inclusiv către Opel, Renault şi Mercedes.

În această săptămână a venit rândul celor de la Fiat să fie luaţi în colimator cu SUV-ul 500X din generaţia 2015 echipat cu motor diesel Euro 6.

DUH susţine că Universitatea de Ştiinţe Aplicate din Berna (Elveţia) a efectuat opt teste cu motorul cald pe un dinamometru, iar Fiat 500X a depăşit limitele de poluare în fiecare dintre acestea, de 11 până la 22 de ori limitele legale.

Oficialii DUH susţin că, prin prisma acestor valori, Fiat 500X utilizează un dispozitiv care maschează cantitatea reală de emisii în timpul testelor de laborator. "Depăşirile extreme ale emisiilor de oxid de azot care au fost detectate pe Opel Zafira, Renault Espace, Mercedes Clasa C şi, acum, pe un SUV Fiat nu sunt plauzibile din punct de vedere tehnic şi indică utilizarea unor dispozitive de trucare a emisiilor", afirmă Axel Friedrich, unul dintre reprezentanţii DUH.

La începutul lunii februarie, Fiat a anunţat prin intermediul unui comunicat de presă că modelele sale echipate cu motoare diesel nu utilizează dispozitive de trucare a testelor de emisii şi că rezultatele testelor de emisii variază semnificativ în funcţie de condiţiile din trafic sau de sistemele de control. Constructorul a refuzat însă să comenteze noile acuzaţii formulate de DUH.

Constructorii auto au admis în mai multe rânduri că maşinile emit mai multe emisii în condiţiile reale decât în cadrul testelor de laborator, motiv pentru care desfăşurarea acestor evaluări se va schimba radical.

 

sursa: automarket.ro

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Publicitate

×