Jump to content

AMBREIAJ DEFECT


Recommended Posts

Recent mi-am cumparat un Fiat Stilo 1.6 , toate bune si frumoase pana acum vreo 4 zile cand sa pornesc masina .. cand am bagat-o in viteza si am vrut sa dau drumul la ambreiaj acesta tremura si revenea destul de greu la pozitia initiala .. mentionez ca masina se tura dar nu mai tragea !!! am dus-o la un mecanic , mi-a spus ca e nevoie sa schimb doar discul de ambreiaj nu tot kit ul .. de cand mi-a schimbat discul , masina intra foarte greu in treapta 1 . Cand e oprita , actioneaza foarte bine dar cu motorul pornit treburile se schimba . Mecanicul mi-a spus ca e putin mai gros decat originalul si o sa mearga bine dupa ce o sa se mai uzeze putin . E adevarat ? 

  • Imi place 1
Link to post
Share on other sites

Eu unul ma indoiesc de explicatia data . Ca la placutele de frana , la discuri , la saboti , mai putem vorbi de o perioada in care sa "se aseze" , la ambreiaj insa , lucrurile nu stau chiar asa . 
Acum , faptul este consumat , dar eu unul schimbam si placa de presiune cu rulment cu tot , si atunci nu mai aparea nici un fel de problema .
Prerea mea este ca nu grosimea discului este de vina , ci mai degraba "soarele" de la placa de presiune - ori este uzat , ori este decalit . Aceleasi simptome apar si daca placa de presiune este fisurata . Fisura poate fi micrometrica , mai subtire ca firul de par , dar daca este atunci cu siguranta impiedica buna functionare a ambreiajului cand motorul este pornit.

  • Imi place 1
Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, Adrian V. a spus:

Eu unul ma indoiesc de explicatia data . Ca la placutele de frana , la discuri , la saboti , mai putem vorbi de o perioada in care sa "se aseze" , la ambreiaj insa , lucrurile nu stau chiar asa . 
Acum , faptul este consumat , dar eu unul schimbam si placa de presiune cu rulment cu tot , si atunci nu mai aparea nici un fel de problema .
Prerea mea este ca nu grosimea discului este de vina , ci mai degraba "soarele" de la placa de presiune - ori este uzat , ori este decalit . Aceleasi simptome apar si daca placa de presiune este fisurata . Fisura poate fi micrometrica , mai subtire ca firul de par , dar daca este atunci cu siguranta impiedica buna functionare a ambreiajului cand motorul este pornit.

Eu sant perfect deacord cu ce spune Adrian, aici are mare dreptate, cand faci o reparatie la ambreiaj, nu schimbi doar discul!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...